Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی از دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان محله خاوران خبر داد و گفت: با سرعت عمل مأموران پلیس، متهمان در کمتر از ۷ ساعت شناسایی و بازداشت شدند. خبرگزاری میزان- علی محمدی اظهار داشت: بامداد آخرین روز هفته گذشته در پی تماس چند شهروند با مرکز ۱۱۰ مبنی بر تخریب شیشه و آینه خودروهایشان، توسط افراد ناشناس سریعاً تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به همراه تیم‌هایی از مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۳ شرور موتور سوار با در دست داشتن زنجیر و قمه به محل وقوع جرم مراجعه و ضمن عربده کشی و قدرت نمایی ۳ دستگاه خودروی شهروندان ساکن در محل را تخریب کرده و پیش از حضور پلیس از محل وقوع جرم به سرعت گریخته اند.
محمدی تصریح کرد: با پایش اطلاعات به دست آمد، هویت ۳ نفر از عاملان این ناامنی که از اراذل و اوباش سابقه دار پایتخت می‌باشند و به علت درگیری‌های قبلی و تخریب ۲ دستگاه خودروی دیگر تحت تعقیب پلیس بوده، شناسایی شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: با شناسایی هویت متهمان، تلاش برای شناسایی مخفیگاه آنان آغاز که نهایتا در کمتر از ۷ ساعت از وقوع جرم، محل اختفای این افراد شرور در یکی از محلات خیابان پیروزی شناسایی و در یک اقدام عملیاتی هر ۳ نفر دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال داده شدند.   بیشتر بخوانید: زورگیران تصادف‌های ساختگی دستگیر شدند
محمدی در ادامه اظهار داشت: با دستگیری تمام عاملان این نزاع، زوایای پنهان پرونده تا حدودی روشن و مشخص شد که، حدودا ۸ ماه قبل این افراد اوباش به همراه تعدادی دیگر از دوستانشان به یکی از استان‌های شمالی کشور جهت تفریح و خوشگذرانی مسافرت کرده که در نهایت در ویلایی که در شمال کشور اجاره کرده بودند به خاطر برخی مسائل شخصی با یکدیگر درگیر که این اختلاف تا به امروز ادامه و در نهایت منجر به درگیری و تخریب‌های شب گذشته و روز‌های قبل شده است.
رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر، ابتدا در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بوده، اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات کشف شده و ادله پلیسی به تخریب شبانه شیشه و آینه ۵ دستگاه خودرو که کارشناسان ارزش ریالی خسارت وارده به آن را حدود ۲ میلیارد ریال براورد نموده اند، اعتراف کردند.
وی در پایان با اشاره به اینکه هر ۳ متهم با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد فرد یا افرادی خاصی با اقدامات مجرمانه خود نظم عمومی و آسایش مردم را بر هم زنند و به طور قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد می‌کند.   انتهای پیام/
  برچسب ها: پلیس دستگیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس دستگیری پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی گفت: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6092995

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند