Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی از جمله خدمات این اداره کل به جامعه هدف تحت حمایت است، گفت: هر ساله در ابتدای فصل تابستان و اواسط پاییز خدمات تأمین و تعمیرات لوازم ضروری زندگی از جمله تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین جهت با نیازسنجی‌های انجام شده ۵۰۰ دستگاه کولر آبی به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیارد تومان از طریق هم افزایی با خیّران نیک اندیش تامین شده است.

پرپنچی بیان کرد: از این تعداد تاکنون ۳۴۵ دستگاه کولر آبی میان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران توزیع شده و مابقی در حال توزیع است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹، ۲ هزار و ۴۶۸ خانواده با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان از خدمات تأمین لوازم ضروری منزل بهره‌مند شده اند، گفت: خیّران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد استان تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمیته امداد استان تهران تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان