Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری البرز با اشاره به حادثه سرقت به عنف با استفاده از سلاح در اتوبان تهران-کرج و بازتاب آن در فضای مجازی، گفت: متهمان با دستورات قاطع قضایی و تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی استان بازداشت شدند و اقدام انجام شده با توجه به این که با استفاده از سلاح سرد و گرم موجب ارعاب شده در صورت وجود شرایط لازم می‌تواند از مصادیق محاربه موضوع ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی محسوب شود و به همین منظور به اتهام این اشخاص به صورت ویژه، با قاطعیت و سرعت لازم در دادگستری کل استان رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری البرز با تاکید بر اجرای طرح‌های مقابله با سرقت و مالخران توسط نیروی انتظامی، افزود: قضات و پلیس آگاهی نباید در تحقیق و رسیدگی به پرونده‌های سرقت تعجیل کنند و به دنبال کشف سرقت‌های مشابه متهمان باشند که می‌تواند جنبه پیشگیرانه نیز داشته باشد.

فاضلی هریکندی با اشاره به عزم قوه قضاییه در دوره جدید برای تعامل و هم افزایی بیشتر مجموعه‌های قضایی و انتطامی در راستای تحقق امنیت، گفت: این تعامل در استان البرز در سطح عالی جریان دارد و امیدواریم با مرتفع شدن برخی موانع شاهد افزایش سطح امنیت در استان باشیم.

انتهای پیام / ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازداشت سارق سارقان به عنف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود