Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی از تخصص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به محورهای ارتباطی حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور فوری برای تخصیص اعتبار جهت جبران خسارات ناشی از سیل چرام را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی با محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید محمد موحد پس از این دیدار و طی نامه هایی خواستار تخصیص اعتبار از سوی رئیس برنامه و بودجه کشور جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه شد.

موحد در نامه نخست خود با اشاره به اینکه یکی از پروژه های مهم و حیاتی حوزه راه های ارتباطی پروژه اتصال خوزستان_ کهگیلویه و بویراحمد به فارس است، گفت: این پروژه با عنوان محور پل بریم_ باشت_ چرام_قلعه دختر_قلعه رئیسی_ خوزستان(باغ ملک) مطرح و مطالعات آن انجام شده است.

وی خواستار صدور مجوز ماده ۲۳ از سوی نوبخت برای عملیاتی کردن این پروژه حیاتی شد.

محمد باقر نوبخت نیز در پاسخ به نامه نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس خطاب به سید حمید پور محمدی گل سفیدی معاون اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور دستورات لازم در خصوص مجوز کمیسیون ماده ۲۳ پروژه مربوطه را صادر کرد.

موحد در نامه دوم خود به نوبخت با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مناطق روستایی سخت گذر بوده است، افزود: باتوجه به قرار گرفتن محل سکونت بخشی از جمعیت روستایی و عشایری و نیاز مبرم آنها به احداث راه دسترسی نیازمند توجه جدی سازمان برنامه و بودجه جهت تامین اعتبار این امر مهم هستیم.

موحد با اشاره به اهمیت موضوع و واقع شدن جمعیت قابل توجه خواستار تامین اعتبار جاده چرام_ چاسخار به طسوج در شهرستان چرام و جاده سیلم به برفکون(چاروسا) در شهرستان کهگیلویه به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال (هر کدام ۱۰۰ میلیارد ریال) شد.

لازم به ذکر است در گذشته نیز در این خصوص رایزنی هایی انجام شده بود و اکنون برای قطعی شدن این مهم پیگیری شد.

رئیس برنامه و بودجه کشور نیز در پاسخ به نامه نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی خطاب به حیدر نوری رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد تا نسبت به این مهم خارج از نوبت اقدام و پرداخت شود.

موحد در سومین نامه خود خطاب به نوبخت با اشاره به اینکه وقوع سیل در ۲۷ تیر ماه سال جاری در شهرستان چرام خسارات بسیار زیاد و جبران ناپذیری به تاسیسات، بخش کشاورزی و باغات به ویژه منطقه طسوج وارد کرده است، اظهار داشت: باتوجه به بازدید مسئولان استانی و کارشناسان و برآورد خسارات به زندگی مردم، انتظار می رود دستورات لازم جهت تامین و تخصیص اعتبار برای جبران خسارات شدید وارده را صادر کنید.

نوبخت در پاسخ به سومین نامه موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی خطاب به حمیدرضا عدل معاون فنی امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور، عنوان کرد: چنانچه در این راستا نیاز به مصوبه دولت است به سرعت اقدامات لازم انجام شود.

گفتنی است؛ موحد در راستای پیگیری اعتبار و مجوزهای مورد نیاز پروژه های عمرانی بزرگ حوزه انتخابیه علاوه بر دیدار با نوبخت که منجر به دستورات لازم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به زیر مجموعه آن نهاد شد بیش از ۳ ساعت و در دیدارهای جداگانه با معاونین و مدیران میانی و کارشناسان سازمان برنامه نیز دیدار و گفتگو کرد و رایزنی های لازم در این خصوص انجام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده کهگیلویه در مجلس نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه سازمان برنامه و بودجه کشور کهگیلویه و بویراحمد چرام و بهمئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد مداخلات جوی است.

همچنین شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده‌های مهرویلا و پل کردان، آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های ینگی امام، پایانه شهید کلانتری و پل فردیس، آزادراه ساوه - تهران محدوده دهشاد و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع هستیم.

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های سمنان و گلستان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، اصفهان، قم، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد گزارش شده است.

طبق داده‌های موجود، محورهای مسدود شامل محورهای زیر اعلام شده است:

محور مسدود شریانی

۱- رودبار جنوب - ایرانشهر

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- گنبد - سه راهی کلاله

محورهای دارای انسداد فصلی

۱- سروآباد - پاوه

۲- گنجنامه - تویسرکان

۳- وازک - بلده

۴- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، شرق تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش می‌یابد و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بر همین اساس، در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه در شرق شمال، شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

ضیائیان ادامه داد: جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: شنبه در چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد و در ساعات بعدازظهر، در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، استان کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده خواهیم داشت.

ضیائیان افزود: تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم دارد و در بعضی از ساعات روز، شدید و گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود، همچنین چهارشنبه و پنجشنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747443

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار