Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان از افتتاح اورژانس سوانح و سوختگی سمنان با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور روحانی در عصر امروز نهم مردادماه خبر داد.

دکتر نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان با اشاره به روند افزایشی شیوع کروناویروس درز این استان اظهار کرد: متاسفانه با وجود سیر صعودی مبتلایان در جمعیت تحت پوشش دانشگاه، شرایط رعایت پروتکل ها کاهش پیدا کرده که نیاز است تا در این خصوص توجه ها افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا در استان به شدت صعودی است افزود: در اغلب نقاط کشور، روند مشابهی را در بحث سرایت بیماری کرونا شاهد هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان با گلایه از برپایی اجتماعات در قاط مختلف استان تصریح کرد: این روز ها مراسم های جشن بسیاری در استان برگزار شده است، فرمانداران نسبت به این مهم توجه خاص داشته باشند.

دکتر دانایی بیا اشاره به امکان تهاتر مالیاتی اظهار کرد: تهاتر مالیاتی یکی از مصوبات ستاد بود که امکان خوبی برای تسویه اوراق خزانه نوع یک است و می توان از این‌ مهم برای تسویه بدهی های دارویی دانشگاه استفاده کرد.

وی افزود: در صورت تحقق این مهم و با پرداخت بدهی‌ها و تسویه اوراق توسط دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان ، می‌توانیم مقدار زیادتری دارو در حوزه کرونا تهیه کنیم.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس گفت: تاکنون در حوزه مدیریت و مقابله با کرونا در استان، در بحث دارو با هیچگونه کمبودی مواجه نبودیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سمنان رئيس جمهور دانشگاه علوم پزشکی سمنان سوانح و سوختگی خدمات بهداشتی و درمانی سمنان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان