Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-همزمان با روز عید سعید غدیر خم 24 هزار پرس غذای گرم و بسته های معیشتی در قالب طرح اطعام علوی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از خوزستان، ناجی عبیاوی، قائم مقام کمیته امداد استان خوزستان به مناسبت عید سعید غدیر خم 24 هزار پرس غذای گرم  و بسته های معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهرها و مناطق محروم شهراهواز با حضور نماینده محترم مردم شریف اهواز درمجلس شورای اسلامی مجتبی یوسفی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به سایر برنامه‌های این نهاد به مناسبت عید غدیر اشاره و خاطرنشان کرد: به‌منظور زمینه‌سازی برای مشارکت خیران نیکوکار در خصوص اطعام نیازمندان و مددجویان این نهاد، طرح اطعام علوی در قالب توزیع غذای گرم و سبدهای معیشتی میان خانواده‌های نیازمندان هم‌زمان با عید سعید غدیر خم در اهواز اجرا شد.
قائم مقام کمیته امداد خوزستان به مناسبت عید غدیر خم و همچنین  به منظورگسترش مشارکت مردمی در اطعام نیازمندان، در قالب طرح اطعام علوی ویژه خانواده ‏های نیازمند محلات شهراهواز وحمیدیه با همکاری مراکز نیکوکاری مسجد امام روح الله و مسجدالنبی کوی باهنر و مشارکت ‏خیرین، کمیته امداد امام خمینی (ره) با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.‎
عبیاوی با اعلام اینکه خدمات ویژه  و مختلفی به نیازمندان و مددجویان، اضافه بر توزیع غذای گرم در عید سعید غدیر خم صورت گرفت،افزود: جمع آوری و توزیع کمک های مختلف به ویژه اطعام در دهه امامت و ولادت، با مساعدت نیکوکاران و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.
قائم مقام کمیته امداد خوزستان مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود از طریق شمارگیری کد دستوری *8877*061# اقدام وهمچنین پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیته امداد خوزستان عید سعید غدیر خم کمیته امداد عید غدیر خم طرح اطعام غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال

ایسنا/خوزستان پرونده نزاع خانوادگی بین دو برادر در اهواز با پیگیری کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان به صلح و سازش و فراهم شدن شرایط آزادی زندانی منجر شد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) در خصوص این پرونده به رسانه‌ها اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ بین دو برادر درگیری رخ داد که در این نزاع یکی از آنان مجروح و دیگری بازداشت و روانه زندان شد.  

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، پیشگیری از گسترش و تشدید اختلافات بین اعضای خانواده و همچنین ابراز ندامت و پشیمانی زندانی از بزه خود، پرونده برای حل و فصل به کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان ارجاع شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه گفت: خوشبختانه پس از برگزاری چندین جلسه، یکی از این برادران با بخشش و گذشت از حق و حقوق خود زمینه آزادی برادر خود از زندان را فراهم کرد و این پرونده پس از سه سال منتهی به صلح و سازش شد.  

وی افزود: از برنامه‌های مهم و کاربردی معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان، تقویت شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها است و فعالیت این شعب می‌تواند در آزادی زندانیان تاثیر بسزایی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام