Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۹۲ نفر به کرونا، قطعی است.

او افزود: اکنون ۷۴۳ نفر در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۵۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ادامه داد: ۱۹ نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به اینکه امروز یک مورد فوتی کرونایی در استان گزارش شده است، این مورد را زنی ۶۳ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون اعلام کرد.

او عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۹۵ نفر به کرونا دچار بودند.

بیشتر بخوانید

افزایش بی‌سابقه اسکن ریه در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر بیماران سرپایی کرونا در گناوه ۷ برابر شدند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تا کنون ۶۵ هزار و ۷۳۴ مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شده‌اند و هزار و ۴۲۱ نفر هم بر اثر درگیر شدن با این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کووید 19 استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • چرا روند کاهش وزن به نقطه «ثابت» می‌رسد؟