Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: به دلیل شرایط جوی نامناسب شب گذشته تهران، ۹ پرواز پایتخت به صورت اضطراری در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فرود آمدند که با بهبود شرایط، بامداد امروز به مقصد خود بازگشتند.

محمدحسین عمادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: بامداد امروز ۹ مرداد ماه، ۹ پرواز یاد شده با بهبود شرایط جوی تهران، به مقصد خود پرواز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اطلاعات این پروازها اشاره کرد و افزود: به دلیل بدی شرایط هوا پرواز شماره ٦٢٥٠ شرکت هواپیمایی تابان مسیر شیراز به تهران در ساعت ٢٢:٣٠ شب گذشته، پرواز شماره ٦٢٥٥ شرکت هواپیمایی تابان مسیر مشهد به تهران در ساعت ٢٢:٤٦ شب گذشته، پرواز شماره ٤٢٥ شرکت هواپیمایی ایران ایر مسیر شیراز به تهران در ساعت ٢٢:٥٤ شب گذشته، پرواز شماره ٤٠٧٠ شرکت هواپیمایی زاگرس مسیر کیش به تهران در ساعت ٠٠:١١ بامداد شنبه، پرواز شماره ٤٠٤٨ شرکت هواپیمایی زاگرس مسیر زاهدان به تهران در ساعت ٠٠:٢١ بامداد شنبه، پرواز شماره ١٢٩٥ شرکت هواپیمایی قشم ایر مسیر گرگان به تهران در ساعت ٠٠:٣٤ بامداد شنبه، پرواز شماره ١٧٣ شرکت هواپیمایی ساها مسیر بوشهر به تهران در ساعت ٠٠:٢٨ بامداد شنبه، پرواز شماره ٩٧٥ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور مسیر زاهدان به تهران در ساعت ٠٠:٥٥ بامداد شنبه و پرواز شماره ١٢٤١ شرکت هواپیمایی قشم ایر مسیر قشم به تهران در ساعت ٠٠:٥٧ بامداد شنبه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشستند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه پروازهای دایورتی شب گذشته به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با بهبود شرایط جوی فرودگاه اصفهان را به مقصد مهرآباد ترک کردند، گفت: پرواز شماره ٦٢٥٠ هواپیمایی تابان در ساعت ٠٢:١٠ بامداد، پرواز شماره ٦٢٥٥ هواپیمایی تابان در ساعت ٠٢:٠١ بامداد، پرواز شماره ٤٢٥ هواپیمایی ایران ایر در ساعت ٠١:٤٥ بامداد، پرواز شماره ٤٠٧٠ هواپیمایی زاگرس در ساعت ٠١:١٧ بامداد، پرواز شماره ٤٠٤٨ هواپیمایی زاگرس در ساعت ٠١:٢٨ بامداد، پرواز شماره ١٢٩٥ هواپیمایی قشم ایر در ساعت ٠١:٢٨ بامداد، پرواز شماره ١٧٣ هواپیمایی ساها در ساعت ٠٢:٠٢ بامداد، پرواز شماره ٩٧٥ هواپیمایی ایران ایرتور در ساعت ٠٢:١٥ بامداد و پرواز شماره ١٢٤١ هواپیمایی قشم ایر در ساعت ٠١:٤٥ بامداد فرودگاه اصفهان را به مقصد تهران ترک کردند.

انتهای پیام     

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فرودگاه اصفهان فرودگاه مهرآباد تهران شرایط جوی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان هواپیمایی ایران ایر تهران در ساعت ٠٠ هواپیمایی قشم ایر هواپیمایی زاگرس هواپیمایی تابان شرکت هواپیمایی بامداد شنبه پرواز شماره ساعت ٠١ ساعت ٠٢ شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی

به گزارش «تابناک»، «وحید فروغی زاده» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پروازهای صبح ایران ایر (هما) و آسمان از مقصد تهران به ایلام و بلعکس با توجه به شرایط ناپایدار جوی و کاهش دید افقی لغو شد.

وی افزود: امروز یک پرواز فوق العاده از شرکت ایرلاین پویا نیز در فهرست برنامه های پروازی فرودگاه شهدای ایلام قرار دارد که هنوز لغو یا انجام آن از سوی این شرکت هواپیمایی اعلام نشده است.

فروغی زاده یادآور شد: هفته گذشته نیز شرایط نامساعد جوی باعث لغو پرواز شرکت ایران ایر به ایلام شد.

وی ادامه داد: مسافران پیش از مراجعه به فرودگاه برای اطلاع از انجام پروازها با سامانه‌های ۶۸۰۰ و ۱۹۹ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، به پیش بینی کارشناسان هواشناسی، بارش باران از شامگاه یکشنبه تا اواخر وقت سه شنبه هفته جاری آسمان استان را تحت تاثیر ناپایداری های جوی قرار می دهد.

از روز دوشنبه هفته گذشته تا شنبه هفته جاری جو استان شاهد بارش های تند رگباری بهاری بوده است و این بارش ها همچنان تا روز سه شنبه تداوم دارد.

در حال حاضر ۱۲ سورتی پرواز از سوی شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر و آسمان در مقصد تهران - ایلام فعالیت دارد.

شرکت هواپیمایی پویا نیز هشت سورتی پرواز فوق العاده برای این مسیر برنامه ریزی کرده است که امروز و پنجشنبه هفته جاری آخرین سورتی های این شرکت در استان انجام می شود.

دیگر خبرها

  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت