Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از androidauthority، دکتر TL، اطلاعاتی را منتشر کرده و ادعا می‌کند که شرکت سامسونگ تبلت جدید سری Galaxy Tab S۸ را در کنار گوشی های هوشمند Galaxy S۲۲ عرضه خواهد کرد به استناد گفته های او، تبلت اندرویدی Tab S۸ Plus با نسل بعدی اسنپدراگون و One UI ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰ ارائه می‌شود.

االبته این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ Galaxy Tab S۸ را تا سال ۲۰۲۲ عرضه نکند، ولی ممکن است کمی زودتر از حد انتظار این محصول در دسترس عموم قرار بگیرد. Ice Universe، افشاگر معروف (اگر نه همیشه قابل اعتماد) ادعا می‌کند که تاریخ انتشار Tab S۸ با تاریخ Galaxy S۲۲ مطابقت دارد. این در حالی است که سامسونگ در ژانویه سال جاری از سری Galaxy S۲۱ رونمایی کرد و آن را تا پایان ماه به بازار ارسال کرد. اگر این شرکت برای رونمایی از گوشی هوشمند S۲۲ آماده باشد، تاریخ انتشار Tab S۸ را نیز در ژانویه ۲۰۲۲ قرار می‌دهد.

ادعای افشاگر مشهور، Ice Universe  در مورد مشخصات تبلت جدید سامسونگ

افشاگر مشهور، Ice Universe همچنین ادعا می‌کند این تبلت دارای جزئیات سخت افزاری است. ارائه دهنده نشت اطلاعات معتقد است که نسخه Tab S۸ Plus با تراشه SM۸۴۵۰ Qualcomm (جانشین Snapdragon ۸۸۸)، One UI ۴.۰ و ظرفیت باتری ۱۰.۰۹۰ میلی آمپر ساعتی Tab S۷ ارائه می‌شود. او همچنین صحبت قبلی اش درباره مدل احتمالی Tab S۸ Ultra را تکرار کرد، اگرچه جزئیات سخت افزاری در آن وجود نداشت.

برخی این نظریه را مطرح می‌کنند که Ultra ممکن است یک تبلت ۱۴.۶ اینچی باشد، اما این شایعه تا بدین جا کاملاً تأیید نشده است. احتمالاً دستگاه استاندارد کوچکتری نیز وجود دارد. به هر حال پس از رویداد ماه آگوست سامسونگ این احتمال می‌‍رود که این محصولات نیز برای ورود به بازار‌ها آماده شوند و طبق گمان کارشناسان تبلت جدید و S۲۲ عملکرد و ویژگی‌های بسیار مشابهی دارند.

بیشتر بخوانید

اینتل می‌خواهد در آینده چیپ‌های کوالکام را تولید کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلت جدید تبلت سامسونگ تبلت اندرویدی گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟

فرارو- گلکسی A۵۵ سامسونگ تقریبا از اوایل ۱۴۰۳ در ویترین موبایل‌فروشی‌ها به‌چشم می‌خورد و الان با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی، حدود ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

گلکسی A۳۵ که همزمان با A۵۵ پا به بازار گذاشت، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و قیمت A۱۵ به‌عنوان یکی از محبو‌ب‌ترین گوشی‌های فعلی بازار، نزدیک شش میلیون تومان است.

ردمی نوت ۱۳ جزو جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی است و نسخه ۴G این یکی را می‌شود با کمتر از ۹ میلیون خرید. ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس، اما حول‌وحوش ۲۰ میلیون قیمت دارد.

ردمی A۲ پلاس را به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار می‌دانیم و آنطرف آیفون ۱۳ پرو مکس کماکان صاحب عنوان گران‌ترین گوشی بازار موبایل ایران است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • اهمیت تشخیص زودهنگام دیابت
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟