Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان فیلم سینمایی «مدیترانه» گفت: شاید بهتر باشد این سوال پرسیده شود که چرا بقیه دوستان سراغ ساخت فیلمی چون «مدیترانه» و با سوژه مدافعان حرم نمی‌روند. سینمای ایران در این بخش دستآورد زیادی ندارد.

هادی حاجتمند در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون اکران «مدیترانه» در جشنواره جهانی فیلم فجر و بازخورد‌های آن گفت: «مدیترانه» در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش داده شد و مخاطبان غیر ایرانی هم با فیلم ارتباط خوبی برقرار کردند و پیام اصلی و جهان‌شمول فیلم از جانب آن‌ها درک شد و خوشحالم که فیلم بیننده جهانی هم داشت و مورد استقبال هم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

حاجتمند پیرامون این سوال که چرا به سراغ ساخت «مدیترانه» با محوریت مدافعان حرم رفته است بیان کرد: شاید بهتر باشد این سوال پرسیده شود که چرا بقیه دوستان سراغ ساخت فیلمی چون «مدیترانه» و با سوژه مدافعان حرم نمی‌روند. سینمای ایران در این بخش دستآورد زیادی ندارد. در کنار همه واقعیت‌های اجتماعی و تلخی که موضوع فیلم‌های مختلفی قرار گرفته است در سرزمین خودمان آدم‌های باغیرتی داریم که از شرف و ناموس مملکتمان دفاع می‌کنند و باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت.

وی در همین راستا تاکید کرد: این آدم‌ها متعلق به دهه ۶۰ نیستند و در همین دهه ۹۰ در کنار ما زیست داشتند. من این آدم‌ها را دیدم و تصور می‌کردم بیشتر از این‌ها در سینمای ما دیده خواهند شد، اما متوجه شدم فیلتر کدر و پر زرق و برق جلوی چشمان کارگردانان ما این اجازه را نمی‌دهد که در این مورد فیلم بسازند و واقعیت‌ها را ببینند.

کارگردان فیلم سینمایی «اشنوگل» تصریح کرد: من به اندازه خودم به این آدم‌های شریف و از جان گذشته پرداختم و ادعای بی غلط بودن ندارم و مشق بی‌غلط هم ننوشتم، ولی امیدوارم که در آینده بهتر و بی‌غلط‌تر فیلم بسازم.

این مستندساز با اشاره به تاثیر کرونا بر اکران فیلم‌ها عنوان کرد: شیوع کرونا برای همه صنایع کشور محدودیت ایجاد کرده و یکی از صنعت‌های فرهنگی کشور ما سینما هم تحت تاثیر آن قرار گرفته است و آسیب آن را هم خورده است. ما در روز‌های کرونایی کنار مردم هستیم و خداراشکر سینما‌ها پروتکل‌های بهداشتی را داخل سالن‌های نمایش رعایت می‌کنند و الحمدالله سینما‌ها کامل بسته نشده و مردم امکان دیدن فیلم بر پرده عریض سینما را دارند. ما در همین فضا از مردم دعوت کردیم «مدیترانه» را ببینند و امیدوارم به نسبت شرایط کرونایی و سخت این روز‌ها اتفاقات خوب و در شانی برای این فیلم بیفتد و ان‌شاالله «مدیترانه» اکران خوب و قابل قبولی خواهد داشت.

هادی حاجتمند پیرامون کمک به مردم خوزستان خاطرنشان کرد: من علاقه‌مند بودیم در این شرایط به وجود آمده کمکی به مردم سرزمینمان بکنیم. خوشبختانه تهیه‌کننده «مدیترانه» بخشی از سهم خود را به نفع مردم خوزستان کنار گذاشته و مابقی فروش فیلم را هم برای مردم خوزستان و سیستان و بلوچستان در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سینمای ایران اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سینمای ایران اخبار سینما سینمای ایران مدافعان حرم آدم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: آمریکا با سرکوب دانشجویان حقوق‌بشر را نادیده گرفت

سخنگوی وزارت خارجه گفت: آمریکا با مجوز دادن به پلیس این کشور برای برخورد و سرکوب خشونت‌آمیز با مطالبات دانشجویی به ویژه در محیط دانشگاه تعهدات حقوق بشری خود را نادیده گرفته است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077187 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • کنعانی: آمریکا با سرکوب دانشجویان حقوق‌بشر را نادیده گرفت
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم