Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@00:10:21 GMT

تولید بیش از یک میلیون واکسن «فخرا» در فاز سوم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۹۹۱۲

تولید بیش از یک میلیون واکسن «فخرا» در فاز سوم

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم افتتاح بزرگترین مرکز تخصصی دندانپزشکی کشور که پیش از ظهر امروز در شهرک شهید رجایی برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت واکسن «فخرا»، گفت: بحمدالله فاز دوم بالینی واکسن فخرا به اتمام رسید و نتایج آن تقدیم وزارت بهداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوار هستیم هر چه سریع‌تر نتیجه را دریافت کنیم و با توجه به مجموعه کارهایی که انجام شده، فکر می‌کنیم نتیجه مثبت خواهد بود.

وی افزود: بعد از تایید وزارت بهداشت بلافاصله وارد فاز سوم خواهیم شد، در این فاز که عمومی‌تر است، تعداد بیشتری از داوطلبان با واکسن فخرا واکسینه خواهند شد که برای این مرحله بیش از یک میلیون واکسن تولید شده و آماده است که به محض تایید وزارت بهداشت مورد استفاده قرار بگیرد.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مرکز تخصصی دندانپزشکی شهید فخری زاده که امروز افتتاح شد، گفت وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح خدمات مختلفی را ارائه می‌کند. در یک جا آنها را تسلیح و تجهیز به انواع موشک‌ها و سلاح‌ها می‌کند که برای دفاع از کشور ضروری است و در یک جنبه نیز رزمندگان عزیزمان را به لحاظ درمان و زندگی پشتیبانی می‌کند.

امیر حاتمی گفت: ساخت بزرگترین مرکز تخصصی دندانپزشکی کشور در بخش پشتیبانی از نیروهای مسلح کشورمان است. خوشبختانه توانستیم یک مرکز بزرگ دندانپزشکی با صد یونیت دندانپزشکی افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه با این مرکز بیش از ۱۲۰ هزار نفر تحت درمان قرار خواهند گرفت و بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار درمان را می‌توان در حق آنها در طی یک سال انجام داد، اظهار داشت: امیدوار هستیم با افتتاح این مرکز خدمات کیفی‌تر و ارزنده‌تری را به همکاران و همرزمانمان در نیروهای مسلح و همچنین مردم عزیزمان تقدیم کنیم.

۲۷۲۱۹

کد خبر 1540436

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت دفاع امیر حاتمی وزیر دفاع نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان

 فریبرز راشدی؛ رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: ساخت و تجهیز این مرکز جزو الزامات اصلی بود که از سال ۱۴۰۲ در مکانی با ۸۷مترمربع زیربنا و با زیرساخت‌هایی شامل کلدروم، انبار خشک، اتاق ژنراتور، اتاق بسته بندی، اتاق کار و لابی و اتاق کندانسور ایجاد شده است.

شایان ذکر است شعار هفته جهانی ایمنی سازی امسال، «نجات زندگی با ایمن سازی» تعیین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است