Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار شناسایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: یکی از نهادهای مردمی که در هر استان می تواند پیشکسوتان انقلاب را شناسایی و به نسل های بعدی معرفی کند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

آیت الله رسول فلاحتی در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که به مناسبت ۱۲ مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به متولیان این نهاد غیر دولتی به ویژه در راس آن آیت الله جنتی که تاکنون این مسیر را سلامت نگه داشته، تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ضرورت ایجاد نهاد متولی مناسبت های انقلاب اشاره کرد و افزود: در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک مجتهد قرار دارد که عمار مقام معظم رهبری و از افتخارهای نظام اسلامی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نابسامانی مناسبت های انقلاب را ساماندهی کرد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچ انحرافی در مسیر انقلاب و رهبری نداشته و نیروهای آن در این مسیر مانده اند.

آیت الله فلاحتی به نبود ریزش ها در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در راس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انسان پاکی است و لکه سیاهی نسبت به آیت الله جنتی نمی توان یافت.

وی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیری را که تاکنون پیموده باید ادامه دهد، بیان کرد: فعالیت های ماندگار انقلاب اسلامی باید به نسل های بعدی برسد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، تلاش برای رضای خدا در ایام الله انقلاب را مهم خواند و تصریح کرد: تلاش ها در صورتی ماندگار است که برای رضای خدای باشد.

آیت الله فلاحتی، خواستار شناسایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: یکی از نهادهای مردمی که در هر استان می تواند پیشکسوتان انقلاب را شناسایی و به نسل های بعدی معرفی کند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی با بیان اینکه حفظ صحنه های زیبای ایام انقلاب اسلامی برای آیندگان بسیار موثر است، تصریح کرد: اجتماع عظیم مردم در صحنه های انقلاب را حفظ کنید و این تجربه را به سازمان های مربوطه انتقال دهید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیشکسوتان انقلاب انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

 

دیگر خبرها

  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود