Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اگر روند ابتلاء به ویروس کرونا به همین شیوه پیش برود، به زودی تخت‌های بیمارستان کنگاور تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به روند رو به تکمیل تخت‌های بیمارستان کنگاور در پی افزایش کم سابقه بیماران بستری کرونایی افزود: در پیک پنجم شیوع ویروس کرونا روند صعودی آمار بستری‌های کرونایی مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گفت: اگر مردم این شهرستان دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت نکرده و پرهیز از حضور در دورهمی‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها و مکان‌های شلوغ را مدنظر قرار ندهند، همچنان در موج پنجم ویروس کرونا کمبود تخت بستری مواجه می‌شود.

امیری تصریح کرد: روزانه تعداد زیادی از بیماران کرونایی که به صورت سرپایی به بیمارستان کنگاور مراجعه می‌کنند، تحت درمان قرار گرفته و داروی خود را به صورت روزانه و سرپایی دریافت می‌کنند، تا در منزل تحت درمان قرار گرفته و حجم کمتری از تخت‌های بیمارستان اشغال شود.

وی افزود: مردم شهرستان کنگاور باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت در این روزهای بحرانی کمک کنند.

کد خبر 5269549

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کنگاور ویروس کرونا حسین امیری بیمارستان ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان اردبیل شیوع کرونا ایلام شیراز جشن عید غدیر بیمارستان کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت