Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:37:02 GMT

ورزش پتانسیل مناسبی برای رهایی جوانان از بیکاری دارد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۰۰۲۱

ورزش پتانسیل مناسبی برای رهایی جوانان از بیکاری دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی علما بعد از ظهر امروز در دیدار با آرش میر اسماعیلی قهرمان سابق جودو جهان و رئیس فدراسیون جودو کشور، اظهار کرد: ورزش پتانسیل مناسبی برای جذب بالای جوانان و حتی رهایی آن‌ها از بیکاری دارد.

وی افزود: باید از ورزشکاران برای حضور مؤثرتر در میادین جهانی حمایت بیشتری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه ورزشکاران بزرگ الگوهایی مناسب برای قشر جوان جامعه هستند، تصریح کرد: با حضور این ورزشکاران می‌توان نسبت به فرهنگ‌سازی برای جوانان اقدام کرد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ایرانی سفیران اقتدار و سربلندی کشور در جهان هستند، گفت: در میادین ورزشی جهان روبرو نشدن ورزشکاران مقابل ورزشکاران اسرائیلی بیانگر اهمیت دفاع از مظلوم و اقتدار است.

کد خبر 5269567

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ایت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه آرش میراسماعیلی اسرائیل ورزش ورزشکاران فدراسیون جودو ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان اردبیل شیوع کرونا ایلام شیراز جشن عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد