Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:30:33 GMT

عملیات ساخت خانه اسکواش چهارمحال و بختیاری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۰۱۱۳

عملیات ساخت خانه اسکواش چهارمحال و بختیاری آغاز شد

به گزارش روز شنبه ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در آیین کلنگ زنی خانه اسکواش استان با اشاره به اینکه این ساختمان ورزشی با کمک خیرین و در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد ساخته خواهد شد، گفت: ایجاد سه کورت‌ اسکواش به همراه فضاهای جانبی در خانه اسکواش پیش‌بینی شده است که امید می‌رود پس از اجرای فونداسیون، مراحل تکمیل و آماده‌سازی آن نیز با جذب حمایت‌های مالی خیرین ورزشی ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید کریمی افزود: خانه اسکواش نخستین زیرساختی است که برای توسعه این رشته ورزشی در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود و با توجه به توانایی‌ها و استعدادهای ورزشی موجود در استان، در آینده‌ای نه چندان دور چهارمحال و بختیاری به جمع مدال‌آوران ملی و جهانی این رشته خواهد پیوست.

وی ارتفاع مطلوب سرزمین چهارمحال و بختیاری از سطح دریا، هوای پاک و قرار گرفتن استان در مرکز کشور را یادآور شد و گفت: این ویژگی‌ها موجب شده است تا فدراسیون‌های ورزشی برای ایجاد ۲ کمپ ملی تمرین در ارتفاع در این استان اقدام کنند که انتظار می‌رود فدراسیون اسکواش نیز همگام با دیگر فدراسیون‌ها برای برپایی اردوهای آمادگی تیم ملی و یا برگزاری رویدادهای مهم ورزشی در چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی کند.

کریمی با بیان اینکه در مدیریت جدید هیات استانی اسکواش تلاش‌ها و فعالیت‌های مطلوبی شکل گرفته است، تصریح کرد: با وجود آنکه هیچ‌گونه سالن ورزشی اختصاصی برای رشته اسکواش در استان وجود ندارد اما علاقه‌مندان به این رشته تمرینات خود را به شیوه‌های متفاوت و خلاقانه پیش می‌برند تا با حفظ شرایط آرمانی به بهترین نتایج در آینده دست یابند.

زیرساخت‌های رشته اسکواش در چهارمحال و بختیاری تقویت شود

رییس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه این برنامه گفت: به مدت ۱۲ سال و در دوره سه رییس پیشین هیات، اسکواش در چهارمحال و بختیاری شاهد اتفاق خاصی نبود و اقدام موثری در این حوزه انجام نشد اما با تغییر مدیریتی، این رشته ورزشی با اقبال خوبی روبه‌رو شده است.

مسعود سلیمانی تمرکز بر کار تشکیلاتی، استفاده مطلوب از فضای رسانه‌ای و نگاه توسعه محور در هیات اسکواش استان را قابل توجه دانست و افزود: این نکته نیز باید مد نظر قرار گیرد که در امور بزرگ‌نمایی نشود و آنچه واقعیت امر است به نمایش درآید تا گام‌های بعدی برای توسعه رشته اسکواش در استان نیز محکم برداشته شود.

وی بر حضور تیم استان در لیگ اسکواش کشور و برنامه‌ریزی برای مشارکت بخش خصوصی در این امر تاکید و تصریح کرد: لازم است یک داور و یک مربی از استان به فدراسیون معرفی شود تا با دعوت آن‌ها به برنامه‌های ملی اسکواش زمینه برای کارآموزی و کسب تجربه آن‌ها فراهم شود تا در آینده بتوانند با انتقال آموخته‌ها به استان راه را برای توسعه اسکواش در چهارمحال و بختیاری هموار کنند.

سلیمانی همچنین از اعزام یکی از مربیان برجسته کشوری به استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: این مربی با حضور در استان و برپایی دوره آموزشی علاوه بر ایجاد انگیزه بین علاقه‌مندان شرایط گسترش فنون مربوط به این رشته ورزشی را نیز تسهیل خواهد کرد.

وی از هیات استان خواست تا برای توسعه همگانی اسکواش و ایجاد فضای سه دیواره در بوستان‌های شهر با شهرداری‌ها وارد مذاکره شود و افزود: وظیفه اصلی فدراسیون فراهم کردن فرصت برای حمایت‌های نرم‌افزاری است اما تلاش خواهد شد در مباحث مربوط به زیرساخت‌ها نیز به استان‌ها کمتر توسعه‌یافته توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش ایرنا، رییس فدراسیون اسکواش روز شنبه به منظور شرکت در مجمع سالیانه هیات استانی چهارمحال و بختیاری و حضور در آیین کلنگ زنی خانه اسکواش این استان به شهرکرد سفر کرده است.

برچسب‌ها مسعود سلیمانی توسعه ایران شهرکرد چهارمحال وبختیاری فدراسیون اسکواش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسعود سلیمانی توسعه ایران شهرکرد مسعود سلیمانی توسعه ایران شهرکرد چهارمحال وبختیاری فدراسیون اسکواش چهارمحال و بختیاری فدراسیون اسکواش خانه اسکواش برای توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، میران بارش‌ها بر حسب میلیمتر به این شرح زیر است:
اردل: ۱۱.۶
ایلبگی: ۲.۴
بازفت: ۵.۸
بروجن: ۲.۶
بلداجی: ۲.۶
بن: ۲.۴
دوآب صمصامی: ۴.۶
سامان: ۳.۴
سورشجان: ۳.۴
شلمزار: ۴.۷
شهرکرد: ۵.۹
فارسان: ۵.۱
فرخشهر: ۴.۶
کوهرنگ: ۱۱.۷
لردگان: ۶.۳
لیرابی: ۱۰.۸
مال خلیفه: ۵.۵

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد