Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر همین اساس آموزشگاه‌های مختلفی را می‌بینید که بر اساس رده‌بندی سنی و نیازهای مردم دوره برگزار می‌کنند. اگر قصد دارید فرزند خود را در دوره‌های زبان انگلیسی ثبت نام کنید یا برای ارتقا در حوزه کاریتان به آموزش زبان انگلیسی نیاز دارید، می‌توانید شرکت در این دوره‌ها را در دستور کارتان قرار دهید. لازم است بدانید آموزش زبان انگلیسی برای کودکان توسط اساتید حرفه‌ای که در این زمینه تحصیل کرده‌اند، ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در قسمت آموزش زبان ویژه مشاغل، بهترین اساتید به شما تدریس می‌کنند. اما اجازه دهید در ادامه این مطلب شما را با دوره‌های زبان انگلیس مختص به آموزش زبان به کودکان و آموزش زبان مربوط به مشاغل مختلف آشنا کنیم.

استراتژی‌های مهم دوره‌های زبان انگلیسی برای کودکان

استراتژی‌های متنوعی برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان وجود دارد که هر کدام به نوبه خود باعث جذب کودکان به این مهارت می‌شود. اما در این بخش مهم‌ترین و بهترین نکاتی که باعث می‌شود دوره‌های زبان انگلیسی برای فرزند شما هیجان‌انگیزتر به نظر بیاید می‌آوریم. با دانستن این استراتژی‌ها می‌توانید کلاس یا استاد مناسب کودک خود را انتخاب کنید و از آنجایی که کودکان در سنین مختلف بازیگوش هستند و یادگیری یک مهارت برایشان تازگی دارد، باعث جلب نظر آنها خواهد شد.

1.آموزش زبان انگلیسی همراه با سرگرمی

استفاده از تفریح و سرگرمی در تدریس زبان انگلیسی یکی از عواملی است که برای بچه‌ها بسیار مهم است. دوره‌های زبان انگلیسی که همراه با رنگ، نقاشی، کاردستی، فیلم، کارتون، موسیقی، انواع بازی فکری و … باشد، کودک را مجاب کرده تا چالش بیشتری داشته باشد و برای یادگیری اقدام کند. به هیچ وجه فکر نکنید چون آموزش زبان انگلیسی همراه با تفریح است بچه چیزی یاد نمی‌گیرد. آموزش زبان در لایه‌های سرگرمی پنهان است و به طور غیرمستقیم کودک نکات درسی را به ذهن می‌سپارد. در نتیجه، حق تفریح و بازی در حین آموزش را از کودکان سلب نکنید تا انگیزه بیشتری برای آموختن این مهارت داشته باشند.

2.بازی و انگلیسی در کنار هم

بازی‌ها یک روش عالی برای سرگرم کردن در حین یادگیری هستند. بازی‌ها نه تنها محیط یادگیری زبان انگلیسی را رقابتی می‌کنند، بلکه به آنها هدفی می‌دهد تا به خوبی مهارت‌ها را یاد بگیرند. در ادامه نیز زمانی که کودک بازی را می‌برد، نسبت به چیزی که یاد گرفته احساس خوبی دارد و تا انتهای دوره استاد را به خوبی همراهی می‌کند. بازی‌های متنوعی را می‌تواند در مهارت‌های مختلف زبان دخیل کرد. برای مثال در مهارت لیسنینگ می‌توان رقابت‌های موسیقی و رقص را برای کودکان ایجاد کرد. همچنین می‌توان با پخش یک موسیقی و حدس کلمات به آنها امتیاز داد. یا با استفاده از فلش کارت‌هایی که کلمات ابتدایی دارند، می‌توان بازی‌هایی اختراع کرد که کودک با اجرا یا پانتومیم کلمه به همکلاسی های خود لغات بیشتری یاد بگیرد. 

 انجام بازی‌های مختلف هنگام آموزش زبان انگلیسی، مغز کودک را به چالش کشیده و آنها سعی می‌کنند با استفاده از قوه تخیل خود واژه یا جمله را حدس بزنند. در همین راستا، کلمه صحیح به وسیله بازی در ذهن او نقش می‌بندد و تا بزرگسالی آن کلمه را به خاطر خواهد داشت.

3. نقش خلاقیت

بعضی سرگرمی‌ها و بازی‌ها زمانی که تکراری می‌شوند، برای کودکان خسته کننده است. بهترین راهکار این است که در نوع بازی‌ها خلاقیت به خرج دهید و یکی در میان نوع سرگرمی را تغییر دهید. آموزش زبان انگلیسی را به طور منظم تغییر دهید. صندلی‌های دانش آموزان خود را مرتب کنید و گاه به گاه جای نشستن آنها را تغییر دهید. از رنگ‌های متنوع، کاغذهای رنگی، انواع لوازم تحریر رنگارنگ برای تدریس استفاده کنید. 

اگر معلم هستید و این متن را می خوانید یا والد کودک هستید، می‌توانید خودتان یک بازی یا فعالیت خلاقانه برای بچه طرح کنید و زبان انگلیسی را در قالب آنها آموزش دهید. به یاد داشته باشید، کودکان مانند بزرگسالان نیستند و به دلیل اینکه ذهن بسیار فعال و پرجنب و جوشی دارند، تمایل دارند ریسک کنند و چالش بیشتری را در حین دوره‌های زبان انگلیسی تجربه کنند.

4.زبان آموزان را تحت فشار قرار ندهید

یکی از مهم‌ترین مواردی که در مورد آموزش به کودکان یادآوری می‌کنیم، فشار آوردن به آنها است. کودکان به دلیل اینکه ذهنی سرشار و پاکی دارند زبان انگلیسی را سریع‌تر و بهتر از افراد بزرگسال می‌آموزند. بنابراین مهم نیست که در کلاس چه کاری انجام می‌دهید، آنها از قبل در مسیر تسلط به زبان انگلیسی هستند. برای اینکه در این مسیر صحیح قرار بگیرید، نیازی نیست هر خطای کودک را اصلاح کنید. تنها بر آنچه آموزش داده‌اید تمرکز کنید و سعی کنید در داخل مطالب جدید ایرادات آنها را تصحیح کنید. به دلیل اینکه بچه‌ها در سنین کم هنوز قدرت تشخیص صحیح از غلط را ندارند، سخت‌تر اشتباهات را جایگزین می‌کنند. در شرایطی که نیاز بود اشتباهات آنها را تصحیح کنید؛ وقتی می‌شنوید دانش آموزی حروفی را اشتباهی تلفظ می‌کند یا کلمه‌ای را اشتباه استفاده می‌کند، درست بعد از آن تصحیح کنید. سیستم بازخورد یادگیری زبان طبیعی در مغز انسان متوجه این تفاوت خواهد شد و دانش آموزان شما با شنیدن واژه درست، آن را جایگزین می‌کنند.

بعضی اوقات کافی است فقط با دانش آموزان خود پاسخ‌های صحیح را مرور کنید یا از آنها بخواهید با هم در مورد پاسخ‌هایشان بحث کنند. به هیچ عنوان لازم نیست به آنها نمره یا امتیاز بدهید و فقط با تشویق می‌توانید آنها را به سمت انگیزه بیشتر جذب کنید.

از آنجا که زبان انتزاعی است و کودکان با آن ملموس هستند، ممکن است بیان گرامر و سایر جنبه‌های فنی زبان برایشان سخت باشد، اما اشکالی ندارد. لازم است در دوره‌های زبان انگلیسی فقط موضوعات و ابزارهای سرگرم کننده در قالب زبان انگلیسی به آنها آموزش دهید و بدون فشار دانش آموزان در کمترین زمان به این مهارت مهم مسلط شوند.

 

دوره های زبان انگلیسی برای کودکان

 

همه چیز در مورد آموزش زبان ویژه مشاغل

همانطور که می دانیم، انگلیسی زبانی است که افراد از مناطق، فرهنگ‌ها و ملل مختلف را به هم نزدیک می‌کند. به طور پیش‌فرض، با توجه به اینکه انگلیس چند سال پیش در اکثر مناطق جهان حکومت می‌کرد، می‌توانستند به راحتی بذر زبان انگلیسی را بکارند. جهانی سازی یا به قول معروف Globalization شرکت‌های داخلی را ترغیب کرده تا فراتر از ملت‌های خود بیندیشند. مردم این روزها کاری ندارند که کارهای چالش برانگیز و پرباری را در خارج از کشور انجام دهند. از آنجا که انگلیسی در بیشتر کشورها صحبت می‌شود، زبان دیگر مانعی برای مردم نیست و نخواهد بود.

اکنون بیایید در مورد دوره‌های زبان انگلیسی برای مشاغل خاص صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید گستردگی زبان‌های دنیا به ویژه زبان انگلیسی موجب شده در هر مقطعی بتوان از آن به بهترین نحو استفاده کرد. مشاغل مختلف نظیر نویسندگی، دستیار تحریریه، روزنامه نگار مجله، مدیر محتوای وب، مشاغل تجاری و بین‌المللی از این امر مستثنی نیستند و به دانش انگلیسی نیاز دارند. این چند شغل تازه شروع این داستان است و شغل‌ها و فعالیت‌های مختلف دیگری نیز در دنیا وجود دارند که با دانستن زبان انگلیسی رونق می‌گیرند. در ادامه می‌خواهیم در مورد آموزش زبان ویژه مشاغل و مزایای آن صحبت کنیم.

نحوه آموزش زبان انگلیسی به کارمندان

مسئله مهمی که در این قسمت باید به شما بگوییم این است که هر حوزه کاری، لغات و اصطلاحات ویژه‌ای دارد و هر فردی بسته به نوع شغل باید در دوره‌های زبان انگلیسی شرکت کند. برای مثال اگر وارد حوزه پزشکی شده‌اید، لازم است در کلاس‌های زبان مخصوص به این رشته شرکت کنید. یا اگر قصد دارید به زودی در شرکت‌های تجاری و بین‌المللی مشغول به کار شوید، کلاس‌های زبان انگلیسی مخصوص به این حوزه به شما کمک زیادی خواهد کرد.

اینکه بخواهید با کلاس‌های عمومی زبان خود را قوی کنید و به سطح بالاتر بروید عالی خواهد بود. اما در نظر داشته باشید حوزه کاری شما دارای یک زبان منحصر به فرد است و آموزش زبان ویژه مشاغل انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. برای اینکه در این کلاس‌ها شرکت کنید لازم است پایه زبان خوبی داشته باشید. زیرا در آموزش زبان انگلیسی ویژه مشاغل، تنها به اختصار به مباحث جنرال زبان اشاره می‌شود و بیشتر روی مطالب تخصصی تمرکز دارند.

آیا هر شغلی به آموزش زبان انگلیسی نیاز دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم، خیر. بخصوص اگر در داخل ایران فعالیت می‌کنید و برای مثال یک دفتردار معمولی هستید شاید زبان انگلیسی تخصصی مخصوص مشاغل به شما کمکی نکند. اما باید تاکید کنیم که شما به عنوان یک دفتردار یا منشی یک شرکت باید زبان انگلیسی را به طور عمومی بدانید و بتوانید با یک مراجع خارجی به زبان انگلیسی صحبت کنید. اما اگر در یک شرکت بین‌المللی کار می‌کنید که هر روز افراد از خارج از ایران با شما تماس می‌گیرند، بدون شک در کنار توانایی صحبت کردن باید لغات، اصطلاحات و ساختارهای ویژه‌ای را بلد باشید.

تاثیر آموزش زبان انگلیسی در شغل و جایگاه شغلی شما

همانطور که اشاره کردیم، آموزش زبان انگلیسی به زمان، مکان و موضوع خاصی محدود نمی‌شود و گستردگی بالایی دارد. یادگیری زبان انگلیسی کمک بسیار زیادی به افزایش شانس در قبولی در یک مصاحبه کاری می‌شود. به این منظور که اگر یک تخصص ویژه داشته باشید و همیشه روی آن تخصص مانده باشید و در کنار آن زبان انگلیسی را نسبتا خوب بلد باشید، بدون شک می‌توانید یک شغل مناسب با درآمد خوب داشته باشید. این روزها چه در ایران چه در خارج از کشور، به دانش زبانی شما بسیار اهمیت می‌دهند و اگر این مهارت را متوسط، خوب یا پیشرفته بدانید، به راحتی استخدام خواهید شد.

حال یک مقدار فراتر برویم و آموزش زبان انگلیسی تخصص شما را در نظر بگیریم. زمانی که در رزومه خود بنویسید که دوره‌ای مبتنی بر شغل خود گذرانده‌اید، بسیار مورد توجه مصاحبه کننده و مدیر شرکت قرار می‌گیرد و در انتخاب شما شک نمی‌کنند. بنابراین، شرکت در دوره‌های زبان انگلیسی مختص به مشاغل را در اولویت قرار دهید. خبر خوب این است که برای یادگیری زبان هیچ وقت دیر نیست. اگر اکنون سال‌هاست در حوزه‌ای مشغول به کار هستید و می‌خواهید موقعیت شغلی خود را ارتقا دهید، در این کلاس‌ها ثبت نام کنید و رئیس خود را تحت تاثیر قرار دهید.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی برای حوزه کاری شما

1.افزایش قدرت ارتباطات

هر کاری به نوبه خود به ارتباطات قوی و منحصر به فرد احتیاج دارد و در اغلب مشاغل شما با مشتری و کاربرهای زیادی در ارتباط هستید. آموختن مهارت زبان انگلیسی هم تنها به همین دلیل نیاز دارد تا شما در این مسیر قدم بردارید. هر چه روی زبان انگلیسی کار کنید و به خصوص بتوانید به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنید، ارتباط شما با مشتری‌های خارجی بهتر شده و سود شما افزایش می‌یابد. این مورد در خصوص شرکت‌های بین‌المللی بیشتر صدق می‌کند.

2.حرفه‌ای شدن رزومه کاری

رزومه کاری متشکل از قسمت‌های گوناگونی است که باید بر اساس حرفه خود آن را پر کنید. یکی از مورد توجه‌ترین و مهم‌ترین قسمت رزومه، مهارت‌هایی است که شما در طول تحصیل و مدت زمان کاری خود گذرانده‌اید. زمانی که در بین این مهارت‌ها دوره‌های زبان انگلیسی یا آیلتس دیده شود، بدون شک توجه مصاحبه کننده یا رئیس مجموعه برانگیخته می‌شود. در نتیجه، اگر هنوز مشغول به کار نیستید و می‌خواهید در آینده یک کار خوب داشته باشید، در این دوره‌های زبان انگلیسی شرکت کنید. حتی اگر هم چند سال از حرفه شغلی شما می‌گذرد، به هیچ وجه دیر نیست و از همین حالا شروع کنید.

 

کلاس های زبان انگلیسی

نتیجه گیری

در این مطلب در مورد دوره‌های زبان انگلیسی که به کودکان و مشاغل مختلف مربوط می‌شود سخن گفتیم. حال می‌دانید که زبان انگلیسی چقدر در مقاطع مختلف مهم است و شاید بدون دانش زبان انگلیسی موفقیت در عرصه بین‌المللی ممکن نخواهد بود. بنابراین، برای افزایش مهارت زبانی خود وقت بگذارید و در این دوره‌های زبان انگلیسی ثبت نام کنید

منبع: فارس

کلیدواژه: زبان کودکان آموزش مهارت دوره های زبان انگلیسی زبان انگلیسی برای کودکان دوره های زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی زبان انگلیسی کلاس های زبان یادگیری زبان داشته باشید مشاغل مختلف دانش آموزان بین المللی حوزه کاری مهارت ها بازی ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟

در گزارشی مواضع محمدجواد کریمی قدوسی را مرور می کنیم.

به گزارش اعتماد، بخشی از این گزارش را در ادامه می‌خوانید.

آبان‌ماه سال ۱۳۹۲ وقتی یک طرح دو فوریتی توسط جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس وقت تهیه و به هیات رییسه مجلس ارایه شد، دو بار به معاهده «ان پی تی» که مهم‌ترین مبحث حقوق بین‌الملل در بحث انرژی اتمی است، اشاره و عجیب آنکه هر دوبار هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی نام این معاهده «ام پی تی، mpt» درج شد. یک بار در عنوان طرح ۵ صفحه‌ای و یک بار در متن آن به زبان انگلیسی.

این طرح ۵ صفحه‌ای که با خط خود کریمی قدوسی توسط اداره قوانین مجلس تکثیر و در اختیار خبرنگاران قرار گرفت و بعد هم در فضای مجازی منتشر شد در کادر مربوط به عنوان طرح این عبارت را با خود دارد: «الزام دولت به حفظ حقوق مسلم هسته‌ای و مصادیق آن در چهارچوب معاهده «ام پی تی» «در مذاکرات هسته ای».

در بند نهم این طرح نیز چنین نوشته شده بود: «هر‌گونه موافقت با خواسته‌های طرف مقابل نباید خارج از معاهده «mpt» باشد».

«ان. پی. تی» مخفف نام انگلیسی «معاهده منع گسترش هسته‌ای» (Nuclear Non- Proliferation Treaty) است.

عجیب‌تر از اشتباه کریمی قدوسی امضای ۱۱۰ نماینده مجلس وقت پای این طرح بود که به این معنی بود که یا این ۱۱۰ نفر هم نام درست مهم‌ترین معاهده هسته‌ای جهان را نمی‌دانستند یا اینکه این طرح را چشم بسته امضا کردند.

دیگر خبرها

  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟