Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:36:34 GMT

بررسی سه گریس پرفروش

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۰۲۷۰

بررسی سه گریس پرفروش

گریس یکی از روان کارهایی است که از سالهای دور در صنایع و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روغن مارکت، این روان‌کار دارای ترکیبات متفاوت است که در این مطلب قصد داریم به بررسی سه گریس پر فروش بپردازیم. برای خرید گریس و نحوه استعلام قیمت گریس با ما همراه باشید.

گریس چیست؟

گریس یک ماده خمیری شکل و نیمه جامد است که علاوه بر روان‌کاری قطعات، از خوردگی، زنگ زدگی و دیگر آسیب هایی که ممکن است به قطعات وارد شود، جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریس ها بر پایه و ترکیبات مختلف تولید می شوند که نسبت به این ترکیبات دارای کاربرد و ویژگی های متفاوت هستند. علاوه بر موارد گفته شده، گریس ها در کاهش صدای ناشی از سایش قطعات نیز مؤثر هستند. گریس پایه لیتیم، پایه کلسیم، پایه خاک رس از جمله مواردی هستند که توسط شرکت ها تولید و به بازار روانکار عرضه می شوند.

در این مطلب قصد داریم به بررسی گریس پارس ماهان، پارس ماهان ای پی ، گریس شاسی پارس و گریس بهران یاقوت بپردازیم.

گریس پارس ماهان ۲ و ۳

شرکت نفت پارس یکی از تولید کنندگان برتر گریس، روغن موتور و روغن صنعتی در کشور است که به واسطه سالها تجربه و جذب افراد متخصص توانسته است روان‌کارهای قابل رقابت با محصولات خارجی را تولید و روانه بازهای داخلی و خارجی کند. نفت پارس در زمینه تولید گریس بسیار عالی عملکرده است و توانسته مشتریان بسیاری را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

پارس ماهان یک گریس پر فروش و پر مصرف تولید شده توسط نفت پارس است که بر پایه ترکیبات لیتیم تولید می شود. این گریس در برابر آب عملکرد خود را حفظ می کند و برای روان‌کاری قطعاتی که در معرض رطوبت و آب قرار دارند یک گریس مقاوم در برابر آب محسوب می شود.

گریس پارس ماهان ای پی

یک محصول پیشرفته تر از گریس ماهان تولید می شود که گریس پارس ماهان ای پی نام دارد.

پارس ماهان EP از ترکیبات پیشرفته تری برخوردار است. به همین دلیل ویژگی و کارایی بیشتری نسب به گریس معمولی دارد. برای مثال می توان گفت پارس ماهان ای پی به دلیل دارا بودن ترکیبات پیشرفته در برابر فشار و کارکرد زیاد مقاوم تر است. علاوه بر این پایداری بیشتری در برابر اکسیداسیون و پاشش آب دارد. گریس ای پی دار معمولا عمر طولانی تری دارد و عملکرد آن بهتر از یک گریس معمولی است.

گریس پارس ماهان در موارد زیر کاربرد دارد:

روان‌کاری یاتاقان ها

روان‌کاری چرخ دنده ها

موتورهای الکتریکی

پمپ ها و کمپرسور ها

روان‌کاری بخش های مختلف خودرو

قطعاتی که تحت فشار و دمای بالا هستند

جلوبندی، سیستم تعلیق، سیبکها، محورها و چهارشاخ گاردان و یاتاقانهای چرخ

برای قیمت گریس پارس ماهان و خرید می توانید با فروشگاه روغن مارکت تماس بگیرید.

گریس پارس شاسی پلاس ۲ و ۳

گریس ها در مواردی استفاده می شوند که روغن قادر به روان‌کاری نباشد. روغن قابلیت چسبندگی ندارد و در این موارد گریس می تواند با چسبندگی بر روی قطعات، تا مدت ها بدون جدا شدن از قطعات، روان‌کاری را انجام دهد. گریس پارس شاسی پلاس یکی از گریسها با چسبندگی بالا است.

پارس شاسی یک گریس پایه کلسیم محسوب می شود و در برابر آب مقاوم است. گریس شاسی پارس یک روان کار عمومی محسوب می شود و برای انواع قطعات در خانه و مشاغل قابل استفاده است. برای مثال در شیرآلات، قطعات خودرو، شاسی خودرو و غیره کاربرد دارد.

توصیه می شود قبل از استفاده گریس حتما سطوح و قطعات مورد نظر را تمیز کنید تا به بهترین نحو گریس به قطعه آغشته شود. علاوه بر این، نباید گریس پارس با سایر روان‌کارها ترکیب شود، چون ممکن است به دلیل ترکیبات متفاوت کارایی و عملکرد خود را از دست بدهد.

برای خرید گریس شاسی پارس می توانید با فروشگاه روغن مارکت تماس بگیرید.

مشخصات فنی گریس بهران یاقوت

گریس بهران یاقوت در دو نوع معمولی و یاقوت EP تولید می شود. بهران یاقوت دارای ترکیبات مرغوب و تهیه شده از مواد پایه لیتیم است. این گریس به عنوان یک گریس نسوز بهران در بازار به فروش می رسد و مشتریان بسیاری را به خود اختصاص داده است.

نحوه خرید گریس و اطلاع از قیمت

برای خرید گریس، روغن صنعتی و روغن موتور حتما از مراکز فروش معتبر اقدام نمایید تا محصولات اصل و با کیفیت به دست شما برسد. شرکت مهردیس صنعت ایرانیان غرب با برند روغن مارکت در زمینه فروش انواع روغن موتور، روغن صنعتی، گریس و ضدیخ فعالیت دارد. برای مشاهده محصولات می توانید به سایت www.roghanmarket.com مراجعه نموده و از طریق شماره های تماس از موجودی و قیمت روان‌کارها مطلع شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روان کاری یک گریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: مازندران به عنوان نگین سرسبز ایران از مزیت‌های ویژه‌ای در تولید و تامین محصولات کشاورزی برخوردار می‌باشد به نحوی که رتبه اول در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی را به خود اختصاص داده و برخورداری از موهبت دریا و بنادر مستعد و قابل توسعه منطقه ویژه اقتصادی و قرار گرفتن در جایگاه منطقه آزاد تجاری، فرصت‌های بسیار مناسبی را در تامین امنیت غذایی و کالا‌ها و محصولات مورد نیاز کشور دارد که توجه مسئولین بر ایجاد و توسعه زیرساخت‌های آن یک امر ضروری می‌باشد.

وفائی نژاد با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در جهت رشد و توسعه فعالیت‌های تجاری با کشور‌های حوزه خزر شکل گرفته است، افزود: برخورداری و مزیت‌های حوزه خزر از جهت توسعه صادرات، خصوصا محصولات کشاورزی و نیز تامین کالا‌های مورد نیاز کشور از جمله روغن خام، گندم، دانه‌های روغنی، خوراک دام و ... همچنین ورود موقت کالا و ترانزیت و سوآپ آن می‌تواند منجر به توسعه چندوجهی استان و رشد اقتصاد دریاپایه گردد.

وی تسریع در توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله توسعه فعالیت‌های حمل و نقل ریلی و ایجاد شرکت‌های حمل و نقل سراسری و بین المللی و توسعه راه‌ها و ایجاد سیلو‌ها و مخازن را از ضروریات توسعه فعالیت‌های تجاری بر شمرد و تصریح کرد: این امر می‌تواند در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید و اشتغال و سرمایه گذاری و خلق موقعیت‌های جدید برای توسعه استان گردد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضرورت توجه به سرمایه گذاری پایدار برای ذخیره استراتژیک کالا از جمله ایجاد سیلو و مخازن روغن خام در استان را فرصتی مناسب برای دور زدن تحریم‌ها و پدافند غیرعامل در مقابل تهدیدات برشمرد و افزود: پروژه ساخت ۲۵ هزار تن مخازن روغن نکا و ضرورت تسریع در مصوبات دولت در این خصوص موجب رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه خواهد بود.

وفائی نژاد در پایان به مزیت‌های تامین کالا‌های اساسی از جمله واردات ۸۰۰ هزار تن گندم و روغن خام که در دولت سیزدهم از مسیر بنادر استان مازندران صورت گرفت، اشاره کرد و اظهار داشت: بهره برداری از ظرفیت بنادر شمالی می‌تواند فرصت مناسبی برای افزایش تراز تجاری و رونق اقتصادی و توسعه مبادلات تجاری با کشور‌های حاشیه خزر، تامین مواد اولیه واحد‌های تولیدی و کالا‌های اساسی و استراتژیک کشور و دور زدن تحریم ها، کاهش هزینه‌های تمام شده واردات کالا‌های اساسی و صرفه جویی در منابع را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا