Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@12:28:56 GMT

رکورد این استقلالی پا برجا ماند !

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۰۶۲۲

رکورد این استقلالی پا برجا ماند !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سجاد شهباززاده زیر نظر محرم نویدکیا به اوج برگشت و حتی از بهترین دوران گذشته خود نیز درخشان‌تر عمل و در آخرین شب لیگ برتر آخرین گل فصل سپاهانی‌ها را به ثمر رساند.

لیگ برتر یازده فصل به صورت شانزده تیمی برگزار شده و در شرایطی که تیم‌ها سی بازی را انجام داده باشند تنها سه بازیکن به مرز بیست گل رسیده‌اند و سومین بازیکن نیز شب گذشته به این آمار دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا عنایتی بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر در دو فصل پیاپی توانست با لباس استقلال با ۲۰ و ۲۱ گل عنوان گلزن برتر فصل را به دست بیاورد.

همچنین ادینهو، مهاجم برزیلی تراکتور در لیگ چهاردهم توانست به یک قدمی رکورد عنایتی برسد و با بیست گل آقای گل لیگ و ستاره نایب قهرمان آن فصل لیگ برتر شود.

حال نوبت به سجاد شهباززاده رسید تا با گل زدن مقابل تیم سابقش،استقلال با ۲۰ گل در لیگ بیستم نام خود را در جمع بهترین آقای گل های تاریخ لیگ برتر ثبت کند.

شهباززاده این فصل مقابل نساجی، ماشین‌سازی،‌ آلومینیوم و صنعت‌نفت دبل (دو گل در یک بازی) کرد و مجموعا در ۱۶ بازی گلزنی کرد.

سجاد شهباز‌زاده لوسیانو ادینیو دسته یک فولادمبارکه سپاهان تراکتور رضا عنایتی هوادار تهران

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سجاد شهباززاده لوسیانو ادینیو فولادمبارکه سپاهان سجاد شهباززاده فولادمبارکه سپاهان لوسیانو ادینیو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین به دنبال طلسم شکنی در جدال با تهرانی‌هاست و امیدوار است در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نهایت به اولین برد خود مقابل تیم‌های تهرانی دست یابد. آنها این هفته در تقابل با پیکان و شاگردان رضا عنایتی به دنبال اولین برد خود برابر نمایندگان تهرانی لیگ هستند.

شاگردان سعید دقیقی که در بازی پر حرف و حدیث در نهایت مقابل استقلال تن به شکست نزدیک 3-2 در استادیوم آزادی دادند، در شرایطی برابر پیکان قرار خواهند گرفت که از حضور هواداران نیز به دلیل رای کمیته انضباطی محروم خواهند بود.

تیم رسانه باشگاه شمس آذر اما برای این جدال طرح جالبی را مقابل حریف در نظر گرفته است. طرحی با پیکان نوستالژیک ایرانی‌ها که البته رانندگی آن برعهده صادق آلبوصبیح است و نسایی را هم در کنار خود دارد.

یک کری جذاب پیش از شروع تقابل دو تیم که البته باید دید در جریان بازی به چه شکل توسط تفکرات سرمربیان دو تیم (سعید دقیقی و رضا عنایتی) دنبال خواهد شد. پیکان از آخرین حضور خود در قزوین و البته تقابل با پرسپولیس با میزبانی استادیوم سردار آزادگان خاطره‌ای خوش در ذهن ندارد و با سه گل مغلوب شد و شکست خورده قزوین را ترک کرده است.

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین