Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالگرد تشکیل این نهاد اظهار کرد: ۱۲ مرداد ماه سالروز تشکیل نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به امر رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و کارنامه درخشان این نهاد انقلابی در ۴۱ سال گذشته سبب شده تا از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان موذن انقلاب یاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی توانسته مورد وثوق و اعتماد رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و شخصیت‌های برجسته کشوری و لشگری باشد، به طوری که ده‌ها شخصیت شناخته شده ایران اسلامی، از نقش و تلاش های این نهاد تقدیر کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر ما این‌ شورای‌ هماهنگی‌ تبلیغات اسلامی را برای‌هماهنگی و سیاستگذاری مراسم و مناسب‌ها و تبلیغات نمی‌داشتیم، بی‌شک‌ ناسازگاری‌ها و اشکالات‌ فراوانی‌ را در ایجاد و راه‌اندازی‌ و اداره مراسم‌ مختلف شاهد می‌بودیم که این بیانات، سند افتخار مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است. 

محمودی با اشاره به شیوع ویروس کرونا طی سال های اخیر متذکر شد: ویروس کرونا، مراسم و برنامه های ملی و انقلابی را نیز مانند بسیاری از امور دیگر تحت الشعاع قرار داد اما مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش کرد تا با استفاده از ظرفیت های مردمی و نظرات کارشناسان، اجازه فراموش شدن مراسم و مناسبت‌های انقلابی را ندهد و بدون تردید شیوه برگزاری مراسم و برنامه های انقلاب در ایام کرونا، تجربه جدیدی برای مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود.

وی اضافه کرد: تولیدات بسیار خوبی در مناسبت‌های ملی و انقلابی در حوزه فضای مجازی صورت گرفته و مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دو سال گذشته، بیش از هر زمان دیگری از ظرفیت فضای مجازی برای پاسداشت مراسم و مناسبت‌های انقلاب استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: اگرچه اعتقاد داشته و داریم که هیچ فعالیتی جایگزین مراسم و برنامه های میدانی نمی‌شود، به همین خاطر عدم تعطیلی بزرگداشت مناسبت‌های ملی و انقلابی، شعاری بود که به صورت ویژه از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنبال شد و به همت تمام فعالان و همراهان برگزاری برنامه‌های انقلاب و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اجازه داده نشد که مراسم‌ متعدد در حوزه بزرگداشت مناسبت‌های انقلابی به فراموشی سپرده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دوازدهم مردادماه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ایام منتهی به آن، فرصت مغتنم برای معرفی نقش، رسالت، جایگاه و عملکرد این نهاد کهن خاصه قله‌های فراموش‌نشدنی و سرنوشت‌ساز از جمله ۲۳ تیرماه ۷۸، یوم‌الله نهم دی ماه سال ۸۸، دی ماه ۹۶، اغتشاشات آبان ماه سال ۹۸ و ... می‌باشد.

محمودی گفت: به همین خاطر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، برنامه‌های متعدد و ویژه‌ای را برای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش بینی کرده که از جمله می‌توان به برگزاری جلسه هم‌اندیشی روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در روز دهم مردادماه به میزبانی شهرستان دماوند و با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اشاره کرد.  وی ادامه داد: فضاسازی مناسب شهری در نقاط پرتردد با محوریت سالگرد تأسیس نهاد شورا و با استفاده از فرمایشات بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و آیت الله جنتی، اختصاص بخشی از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان تهران مورخ هشتم مرداد بمناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،قرائت بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت ۱۲ مرداد در نمازهای جمعه شهرستان های استان،تقدیر از خانواده معزز شهدا همراه مراسم انقلاب، روسا و همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و فعالان مراسم و مناسبت ها از جمله برنامه های این ایام است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان انقلاب اسلامی مناسبت ها ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی

حجت الاسلام محسن ابراهیمی منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان میناب با اشاره به سوابق علمی، سیاسی و اجتماعی مرحوم آیت الله رئوفی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این عالم دینی ترویج و تبلیغ دین اسلام قبل و بعد از انقلاب بود.

وی افزود: این عالم بزرگوار در دوران قبل از انقلاب حامی و پناهگاه انقلابیون در شرق استان بود و در تظاهرات‌های مردمی حضور و نقش پررنگی داشت.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز این عالم بزرگوار در همه عرصه‌هایی که نیاز به عالم بود حضور پررنگ داشت.

آیت الله غلامحسین رئوفی سحرگاه نهم اردیبهشت ماه براثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت و بنا به وصیت خودش در قم به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران