Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@12:38:22 GMT

تمجید و تشکر باشگاه ذوب آهن از تراکتور

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۰۹۲۵

باشگاه ذوب‌ آهن پس از بقا درلیگ برتر بیانیه‌ ای را در تمجید از باشگاه تراکتور منتشر کرد

 به گزارش طرفداری، روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن امروز بیانیه زیر را در تمجید و تشکر ازباشگاه تراکتور تبریز منتشر کرد:

سبز ماندیم / سپاس تراکتور

لیگ فرسایشی و کابوس وار بیستم با تمام حاشیه‌ها به خیر گذشت. فصلی پر فراز و نشیب و البته تلخ که فرجامی نیک را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن با 54 سال سابقه در سطح اول ورزش ایران و البته فوتبال آسیا، سبز ماند تا فرصت دیگری برای احیا خود در پیش رو ببیند. هر چند در طول فصل بیستم ناداوری‌ها و هجمه‌های مختلف، فشار مضاعفی را به مجموعه باشگاه و تیم ذوب آهن وارد ساخت اما خداوند کریم را شاکریم که می‌توانیم بار دیگر خود را آماده حضوری متفاوت در لیگ بیست و یکم کنیم. شکست‌ها، تجربه‌های سهمگینی بودند که می‌توانستند این سبزی مدام را از ریشه بخشکانند اما همراهی، نگرانی‌ها و دعای خیر دوست داران فوتبال پاک، مردم اصفهان و هواداران مانع آن شد.
از این رهگذر از مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتور تبریز که در نبرد پایانی لیگ بیستم، با ارائه فوتبال پاک و با غیرت مثال زدنی به درخت تنومند فوتبال ذوب آهن کمک کردند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.
روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس کاشف جام، حتی اگر در ثریا باشد | افسانه ای به نام پرسپولیس نامه تمجید خبرنگار سعودی از رکوردهای پرسپولیس توییتر بایرلورکوزن انتقال سردار آزمون را با چند ایموجی تایید کرد هامس رودریگز: نمی دانم فصل بعد در کدام تیم هستم؛ باید جایی باشید که شما را بخواهند تعجب و نارضایتی هواداران رم از انتقال الدار شاه مرادف

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد و کمیته انضباطی رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی