Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@19:17:30 GMT

کشف12هزار نمونه عقرب در یک خانه

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۰۹۴۱

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف ۱۲ هزار نمونه عقرب در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد. ناطقان: سرهنگ ابوالفضل مسعودی اظهار کرد: مأموران انتظامی آباده با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در یکی از محلات این شهرستان در منزل خود اقدام به نگهداری و پرورش غیر مجاز عقرب می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۱۲ هزار نمونه عقرب فاقد مجوز را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: عقرب‌های کشف شده تحویل اداره محیط زیست شد.

مسعودی تاکید کرد: پرورش و نگهداری عقرب در منازل مسکونی و در بافت شهری و روستایی با توجه به خطرات جانی که برای مردم دارد ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود. منبع: مهر برچسب ها: کشف ، عقرب ، بازرسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشف عقرب بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح امنیت محله محور شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی، در در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی گفت: در این طرح که از تمام توان و ظرفیت کلانتری‌های شهرستان بهره برداری شده بود سرانجام ۴۸ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهمان متواری سوابقی مانند نگهداری و توزیع مواد مخدر، سرقت، نزاع و درگیری و برهم زدن نظم عمومی را داشته که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6098163

دیگر خبرها

  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام