Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-01@15:58:02 GMT

افزایش ۴۰ درصدی قیمت بلیت قطار بلا مانع است

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۲۵۶

سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده افزایش ۴۰ درصدی قیمت بلیت قطار را در صورت تصویب در شورای عالی ترابری بلامانع دانست. در پی ارسال نامه‌ای از سوی شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی ترابری به عباس تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مبنی بر اعلام نظر این سازمان در خصوص افزایش قیمت بلیت قطار مسافری، این سازمان اعلام کرد: با توجه به اینکه بر اساس مصوبه سال بهمن ماه ۱۳۹۷ ستاد تنظیم بازار، شورای عالی ترابری مرجع نهایی تعیین قیمت بلیت قطار است؛ لذا هر مصوبه‌ای که شورای عالی ترابری در این خصوص داشته باشد، از نظر سازمان حمایت نیز بلامانع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موافقت سازمان حمایت با افزایش نرخ بلیت قطار

گفتنی است پیش از این شهرام آدم نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی ترابری در نامه‌ای به رئیس سازمان حمایت، خواستار اعلام نظر این سازمان در خصوص افزایش قیمت بلیت قطار‌های مسافری با توجه به افزایش سنگین هزینه‌های جاری این شرکت‌ها شده بود.

/باشگاه خبرنگاران برچسب ها: قیمت بلیط ، افزایش ، قطار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Onn

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: قیمت بلیط افزایش قطار شورای عالی ترابری قیمت بلیت قطار سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد

به گزارش قدس خراسان، مصطفی نصیری ورگ اظهار کرد: این قطارهای فوق العاده به منظور تسهیل در سفر زائران حضرت رضا(ع) در تعطیلات پیش رو، از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ماه برقرار شده است.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: عرضه بلیت این قطارها نیز از امروز در سکوهای فروش اینترنتی و دفاتر فروش بلیت آژانس های مسافرتی آغاز شده و در مجموع در پنج روز ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به ظرفیت جابجایی مسافر در این مسیر ریلی افزوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد