Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس بسیج پیشکسوتان با بیان اینکه ۷۰ پیشکسوت بسیجی در جبهه مقاومت به فیض عظمای شهادت نائل آمد گفت: پردیس پیشکسوتان در کلانشهرهای کشور ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین ، سردار نقی رضایار ظهر امروز در نشست با بسیج پیشکسوتان خمین با اشاره به نقش بسیجیان پیشکسوت در کشور اظهار داشت: بسیجیان پیشکسوت از بهترین مشاوران مدیران و روسای دستگاه‌ها هستند و قطعاً این قشر می‌تواند در عرصه‌های مختلف فعالیت ارزنده و سازنده داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول یک دهه فعالیت بسیج  پیشکسوتان در سطح کشور پانصد هزار پیشکسوت قوای مسلح شناسایی و 30 درصدشان هم جذب شدند، این درحالیست که باید در بخش‌های مختلف بخش خواهران پیشکسوت نیز فعال شود.

رضایار بیان کرد: حضور این پیشکسوتان بسیجی در عرصه‌های مختلف زمینه‌ساز برکات بسیاری است و در جبهه مقاومت نیز شاهد حضور دویست پیشکسوت بسیجی بوده که 70 پیشکسوت در این جبهه افتخارآفرین به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.

رئیس بسیج پیشکسوتان عنوان کرد: دامنه فعالیت بسیج پیشکسوتان از نیروهای مسلح به تمام بازنشستگان کشوری، لشکری و مردمی توسعه پیداکرده و جامعه هدف این سازمان تمام پیشکسوتان نظام هستند به طوری که فرماندهی معظم کل قوا مکررا تاکید فرمودند که پیشکسوتان دوران سال دفاع مقدس را سازماندهی کنیم و برای نیازهای انقلاب و کشور از آنان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر بیست هزار پزشک بازنشسته در قوای مسلح کشور حضور دارد که موفق شدیم تاکنون دو هزار نفر از این پزشکان بازنشسته حاضر در نیروهای مسلح در سطح کشور را شناسایی کنیم.

رضایار با اشاره به ساخت پردیس پیشکسوتان در کشور گفت: پردیس پیشکسوتان در شهر خمین به عنوان یک قطب مهم فرهنگی استان مرکزی و کشور و زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ساخته می‌شود این درحالیست که در تهران 2.5 هکتار زمین به منظور احداث پردیس بسیج پیشکسوتان واگذار شده که در نهایت احداث دو تا چهار پردیس در کلانشهرهای کشور توسط وزارت دفاع هدف کذاری شده که برای هر کدام از این پردیس‌ها بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.

لبیک پیشکسوتان بسیجی به فراخوان سازمان انتقال خون/ بسیجیان کردستانی برای اهدای خون به صف شدند+فیلم روایت تسنیم از اجرای طرح جهادی "اهدای خون پیشکسوتان بسیجی کردستان" + تصاویر اردبیل| تجلیل از پیشکسوتان بسیجی و ایثارگر فوتبال اردبیل به روایت تصویر

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان اضافه کرد: پیش‌بینی برای شناسایی پانزده هزار پیشکسوت بسیجی در هر شهرستان بوده که پردیس‌های بسیج پیشکسوتان مکانی برای ساماندهی این افراد در قالب گروه های جهادی به‌منظور نقش آفرینی در جامعه است.

انتهای پیام/711/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پردیس پیشکسوتان پیشکسوتان بسیجی بسیج پیشکسوتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش می‌دهد؛ و خدا مَثَلها را برای مردم می‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903328

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند