Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:57:29 GMT

کودکان معضل سدمعبر را نقاشی می کنند

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۴۶۶

کودکان معضل سدمعبر را نقاشی می کنند

شرکت شهربان شهرداری تهران اعلام کرد که در پی درخواست متقاضیان و شهروندان، مهلت شرکت در مسابقه نقاشی کودک با موضوع «سدمعبر» تا ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش ایسنا، مسابقه نقاشی کودکان با موضوع سدمعبر به همت شرکت شهربان شهرداری تهران برگزار می شود. در این مسابقه که با هدف فرهنگسازی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به نسل جدید در خصوص پدیده‌ی غیرقانونی سدمعبر برگزار می‌شود، جوایز بسیار نفیسی از سوی شرکت شهربان و حریم‌بان به برندگان اهداء خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، کودکان ۳ تا ۱۲ ساله می‌توانند نقاشی‌های خود را در یک یا چند مورد از محورهای زیر تا تاریخ ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰ به شماره همراه ۰۹۰۵۳۳۰۷۲۰۸ در پیام‌رسان واتس‌اپ (در قالب عکس) ارسال نمایند:

۱- نه به سدمعبر
۲- پیاده‌روهای پاک؛ بدون سدمعبر
۳- مشکلات سدمعبر برای رفت و آمد شهروندان، سالمندان، کودکان و معلولان
۴- وظیفه سخت نیروهای شهرداری در حفاظت از معابر عمومی شهر تهران
۵- معبر عمومی؛ حق همه شهروندان
۶- من انضباط شهری را دوست دارم

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران مسابقه نقاشي کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

 شعفی اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان  تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودرو‌های شهروندان خسارت وارد کردند و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد ۷نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.
 

شعفی در پایان با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیدند خواست تا در صورت شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است