Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@16:04:05 GMT

تفتیان با رتبه ۲۸ از المپیک توکیو حذف شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۵۱۵

تفتیان با رتبه ۲۸ از المپیک توکیو حذف شد

حسن تفتیان سریع‌ترین مرد ایران و دونده دوی سرعت کشورمان در المپیک توکیو نتوانست از گروه مقدماتی صعود کند و حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسابقه دوی 100 متر در بازی‌های المپیک 2020 امروز آغاز شد و دوندگان در دور اول در هفت گروه به رقابت با هم پرداختند. حسن تفتیان در این رقابت در گروه ششم قرار داشت و با زمان 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

19 ثانیه در رده چهارم ایستاد و نتوانست راهی نیمه نهایی شود.

تفتیان در میان 59 ورزشکاری که در مرحله اول رقابت کردند، در رده بیست‌وهشتم قرار گرفت. البته 62 ورزشکار در استارت لیست بودند که دونده جامائیکایی در مسابقه شرکت نکرد و دوندگان نیجریه و توگو نیز حذف شدند.

نکته جالب توجه در این بین رکورد یکی از نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی یعنی راجر جیسون است. او با زمان 10.21 ثانیه گام به نیمه نهایی گذاشت، در حالی که دوندگانی از چین (دو نفر)، غنا، ایران و دانمارک رکورد بهتری از او داشتند.

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی حسن تفتیان دوی سرعت المپیک توکیو المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

کد خبر 6089989

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند