Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:18:31 GMT

تداوم رگبار شدید باران در البرز

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۷۴۵

تداوم رگبار شدید باران در البرز

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی از گذر موج ناپایدار از منطقه البرز مرکزی حکایت دارد.

وی ادامه داد: به دلیل ماهیت تندری و فعالیت محلی آن در بعضی ساعات موجب رخداد رگبار شدید و رعد و برق متناوب، وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با باد و گرد و خاک، و در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۶ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۲۲ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۴ متر بر ثانیه است.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با باد و گرد و خاک و در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق است و هوا نیز هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲۲ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است.

کد خبر 5269782

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی البرز بارش باران ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان شیوع کرونا اردبیل ایلام شیراز غدیر خم درجه سانتی گراد بعضی ساعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • تداوم باد و باران در کشور
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها