Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در حالی که شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران نسبت به پرداخت خسارت‌های ناشی از آلودگی نفت در منطقه میانکوه تعلل می‌کند، در نشستی به همین منظور برای چندین مرتبه این مطالبه جدی مردم پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بار‌ها خسارت‌های ناشی از این حادثه به صورت کارشناسی برآورد و به شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اعلام شده، اما تاکنون هیچ اقدامی نسبت به پرداخت این خسارت‌ها انجام نشده است.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات تعویض لوله نفت در سرخون اردل آغاز شد

نصیری اضافه کرد: این تعلل شرکت خطوط لوله و نفت مخابرات ایران از سوی استاندار در نامه‌ای به وزیر نفت اعلام شده است و پیگیری‌ها برای احقاق حقوق مردم زیان‌دیده این منطقه تا حصول نتیجه همچنان پیگیری می‌شود.

او ادامه داد: در حالی که در نشستی که چند ماه گذشته با مسئولان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران برگزار و خسارت‌های برآورد شده به آن‌ها اعلام شد، این مسئولان مدعی شدند که این خسارت‌ها کارشناسی شده نیست و باید یک بار دیگر با حضور کارشناسانی از این شرکت خسارت‌ها برآورد شد که در همین راستا کارگروه مشترکی شکل گرفت و خسارت‌ها مشخص شد، اما با این وجود همچنان اختلاف نظر وجود دارد و اقدامی در خصوص پرداخت خسارت صورت نگرفته است.

نصیری، خسارت وارده به شیلات‌داران این منطقه را قابل توجه دانست و گفت: علاوه‌بر خسارت‌های گذشته احتمال اینکه شیلات‌داران نتوانند فعالیت خود را طی سال‌های آینده ادامه دهند نیز وجود دارد از همین کارگروهی برای این موضوع مشخص شد تا چنانچه ممنوعیتی در خصوص ماهی‌ریزی در این منطقه وجود داشته باشد این خسارت‌ها نیز مطالبه شود.

او ادامه داد: اگر چه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در خصوص پرداخت خسارت به مردم منطقه تاکنون کوتاهی کرده است، اما این موضوع با تذکر به مسئولان این شرکت، برگزاری نشست‌ها مشترک و همچنین اعلام وضعیت به وزیر نفت پیگیر می‌شود تا در نهایت هر چه سریع‌تر حق و حقوق مردم احقاق و خسارت‌های وارده از سوی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران پرداخت شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی نفت پرداخت خسارت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران خسارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم شهرستان‌های اقیلد، خرامه و شیراز از یک شرکت کارآفرین بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اصل پول و همچنین دستمزد کارشان را مطالبه دارند.
از دی ماه پارسال این شرکت با مشکل مواجه شد و بجای طلب بن خرید کالا گرفته اند.
مال باختگان از یک میلیون تا یک میلیارد تومان طلب دارند، اما مدیران این شرکت دست مردم را در حنا گذاشته اند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این مشکل مردم را از مسئولان دادگستری استان پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 دادستان اقلید گفت: برای مدیران شرکت امید سرحد پرونده قضایی تشکیل شده است.
انصاری افزود: مدیران این شرکت بیش از ۵ هزار طلبکار دارند و در حال شناسایی اموالشان هستیم.
حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه از مدیران شرکت برای جلوگیری از خروجشان از کشور وثیقه سنگین گرفته شده است گفت: به همه مالباختگان اطمینان خاطر می‌دهم، دستگاه قضا تا حصول نتیجه پی گیر حقوقشان است.
۷ سال پیش دو خانم در شهرستان اقلید با عنوان کار در خانه شرکتی را تاسیس می‌کنند و با دریافت پول از مردم برای تولید صنایع دستی به آنها مواد خام می‌دادند و پس از تولید با دو برابر قیمت از آنها می‌خریدند.
پارسال این شرکت نتوانست پول محصولات تولید شده را پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند