Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو تلفنی با مدافع تیم ملی که به تازگی رباط صلیبی پاره کرده، جویای احوال او شد. به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «مرتضی پورعلی گنجی ملی‌پوش ایرانی باشگاه شنزن چین، سه روز قبل در حاشیه بازی این تیم با مصدومیت رباط صلیبی زانوی چپ رو به رو شد. به این ترتیب این مدافع برای چند ماه از میادین دور خواهد بود و نمی‌تواند تیم ملی را در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال برای پیگیری وضعیت مصدومیت پورعلی گنجی با این مدافع ملی‌پوش تلفنی گفت‌وگو کرد و از آخرین وضعیت او، برنامه درمانی و سپری کردن دوران نقاهت اطلاعات کامل به دست آورد.

عزیزی‌خادم در این گفت‌وگو به مدافع مصدوم تیم ملی اعلام کرد: فدراسیون تمام تلاش خود را برای حمایت از تیم‌ملی انجام می‌دهد و به صورت مداوم پیگیر حال ملی پوشان که با مصدومیت رو به رو می‌شوند خواهد بود و آماده هرگونه حمایت و کمک به آن‌هاست.»

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران شهاب الدین عزیزی خادم فدراسيون فوتبال مرتضی پورعلی گنجی فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح روز گذشته  در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز دوم و پایانی این پیکار‌های زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم دائو‌شو موفق شد به عنوان دومی دست یابد و صاحب نشان نقره شود.

در این فرم ورزشکاران چین مقام‌های اول و سوم را از آن خود کردند.

در این پیکار‌ها ۳۸ کشور و ۳۰۰ شرکت‌کننده حضور یافته‌اند.

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟