Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «مرتضی پورعلی گنجی ملی‌پوش ایرانی باشگاه شنزن چین، سه روز قبل در حاشیه بازی این تیم با مصدومیت رباط صلیبی زانوی چپ رو به رو شد. به این ترتیب این مدافع برای چند ماه از میادین دور خواهد بود و نمی‌تواند تیم ملی را در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال برای پیگیری وضعیت مصدومیت پورعلی گنجی با این مدافع ملی‌پوش تلفنی گفت‌وگو کرد و از آخرین وضعیت او، برنامه درمانی و سپری کردن دوران نقاهت اطلاعات کامل به دست آورد.

عزیزی‌خادم در این گفت‌وگو به مدافع مصدوم تیم ملی اعلام کرد: فدراسیون تمام تلاش خود را برای حمایت از تیم‌ملی انجام می‌دهد و به صورت مداوم پیگیر حال ملی پوشان که با مصدومیت رو به رو می‌شوند خواهد بود و آماده هرگونه حمایت و کمک به آن‌هاست.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال پور علی گنجی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در ۱۹ بازی از ۲۲ بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد ۲۱ سالگی‌اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از ۸۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.
محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

کد خبر 849511 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال