Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی: اگر کسی بتواند همه خدمات دولت را انکار کند، لااقل نمی‎تواند طرح تحول سلامت را نادیده بگیرد

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: روحانی طرح تحول سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۲۶ مرکز در استان خدمات دیالیز را ارائه می‌دهند، گفت: اداره کل بیمه سلامت استان با پرداخت هزینه‌ای بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال به مؤسسات درمانی در سال گذشته از بیماران همودیالیزی حمایت مالی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت هجدهم اردیبهشت روز بیماران خاص و صعب العلاج معاون اداره‌کل سلامت آذربایجان‌غربی با همراهی مدیران این بیمه و همچنین رئیس بیمارستان طالقانی ارومیه ضمن بازدید از بخش دیالیز این بیمارستان، مسائل و مشکلات مربوط به بیماران خاص حوزه دیالیز را بررسی کردند.

جواد مجیدی در این بازدید اظهار کرد: هم اکنون تعداد ۲۶ مرکز در استان خدمات دیالیز را ارائه می‌دهند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ قریب به ۱۵۰۰ نفر از بیماران همودیالیزی در بیش از ۱۵۰ هزار جلسه خدمات خود را با پوشش بیمه سلامت دریافت کرده‌اند.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی با پرداخت هزینه‌ای بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال به مؤسسات درمانی در سال گذشته از بیماران همو دیالیزی حمایت مالی کرده است.

جعفر کیاست‌فر نیز در این بازدید عملکرد اداره کل بیمه سلامت استان در پوشش بیمه‌ای خدمات تشخیصی و درمانی را شایسته احترام و تقدیر دانست.

وی افزود: مرکز دیالیز بیمارستان طالقانی دارای ۱۲۱ تخت دیالیز با دستگاه‌های مدرن و تجهیزات با کیفیت است.

رئیس بیمارستان طالقانی ارومیه گفت: با وجود پوشش بیمه‌ای خدمات، داشتن کادر ماهر و مجرب، عوارض ناشی از دیالیز در این مرکز بسیار کم است که منجر به افزایش طول عمر و رضایت بیماران می‌شود.

کد خبر 751537

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟