Web Analytics Made Easy - Statcounter

برایان کریستانته و الدار شاه مرادف فردا به اردوی رم در پرتغال اضافه می شوند اما فلورنتزی در ایتالیا می ماند.

الساندرو فلورنتزی پس از 1.5 سال بازی به صورت قرضی در والنسیا و پاری سن ژرمن به آاس رم بازگشت اما ظاهرا تمایلی به همکاری مجدد با رم ندارد.

به نقل از ایل تمپو منبع محلی رم؛ با وجود اینکه ژوزه مورینیو خواهان حفظ فلورنتزی در ترکیب تیمش است و از او برای اردوی پیش فصل پرتغال دعوت کرده اما این فولبک 30 ساله به اطلاع باشگاه رسانده که به پرتغال نمی رود و در ایتالیا می ماند تا آینده اش مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرارداد فلورنتزی با رم دو سال دیگر باقی مانده و او به دنبال تیم جدیدی است. نام فلورنتزی طی هفته های اخیر در رابطه با بنفیکا و چند تیم ایتالیایی از جمله آتالانتا، یوونتوس و اینتر مطرح شده است. فلورنتزی از جایگاه خود در ترکیب رم مطمئن نیست و با وجود کارسدورپ و رینولدز، نگران نیمکت نشینی در تیم مورینیو است. کاپیتان سابق رم در دوران فونسکا دقیقا به همین دلیل از جالوروسی جدا شد چراکه برای حضور در ترکیب اصلی رم تضمین می خواست. فلورنتزی نمی خواهد جایگاه ثابت خود در تیم ملی ایتالیا را از دست بدهد و به همین دلیل به دنبال باشگاهی است که هر هفته به میدان برود.

گفتنی است پس از منتفی شدن انتقال گرانیت ژاکا و پاسخ منفی فلورنتزی برای پیوست به تمرینات رم، پیش بینی می شود اولین تنش ها میان ژوزه مورینیو و مدیران این باشگاه در راه باشد. نقل و انتقالات تابستان 2021 تاکنون مطابق انتظار سرمربی پرتغالی پیش نرفته است.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ادعای یک پرسپولیسی؛ جشن قهرمانی برای آقا کریم تکراری شده! سیاوش یزدانی اولین جدا شده قطعی استقلال؟ واکنش گلر تراکتور به تعویض جنجالی: برای جلوگیری از فسخ قرارداد راه بهتری وجود داشت! آینده مبهم برناردو سیلوا در منچستر مرگ بازیکن 16 ساله آکادمی آژاکس بر اثر سانحه تصادف

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت.

رم در ۱۳ بازی تحت هدایت ده روسی در‌ سری آ به ۲۹ امتیاز رسیده است. (۹ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت) امتیازات او با ۷ بازی کمتر نسبت به مورینیو در فصل جاری سری آ برابر شد. رمی ها با مورینیو در ۲۰ بازی سری آ فقط ۲۹ امتیاز دشت کرده بودند. به نقل از رمانیوز، ده روسی در این مورد گفت:

این مقایسه ها، آخرین چیزی است که توجه من را جلب می کند. آنچه اهمیت داشت، بازگشت رم به کورس سهمیه بود. به نظرم نقش مربی در بازی امروز بسیار ناچیز بود. وقتی ۲۰ دقیقه بازی در پیش دارید، این بازیکنان هستند که نتیجه را رقم می زنند. رم با مورینیو هم مقابل اودینزه برنده می شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد