Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در پی به پایان رسیدن فصل بیستم لیگ برتر و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ توسط باشگاه سپاهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

“فصلی متفاوت در لیگ برتر با سبک فنی و مترقی، کادر فنی متفاوت و برنامه محور در باشگاهی با اصلاحات، تغییرات برنامه‌ای، با ادبیات مثبت و مودبانه نسبت به همگان، رفتارحرفه‌ای و اخلاق مدار، بهینه سازی فراگیر و اثر بخش برای ارتقاء شخصیت باشگاهی مجموعه فولاد مبارکه سپاهان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل، جاری‌سازی سنت تکریم رقبا، بازیکنان و بزرگداشت ارزش‌های معنوی و ملی، دفاع مقدس، شهدای والا مقام و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و اصول فرهنگی با عنایات الهی، اندیشه‌های راهبردی هیئت مدیره و حمایت‌های مدیریت و معاونین و پرسنل شرکت فولاد مبارکه، پشتیبانی هواداران خونگرم، تلاش معاونین، مدیران و پرسنل پرتلاش باشگاه، برنامه‌ریزی‌های محرم نویدکیا و تلاش کادر فنی و مدیریتی، پشتیبانی و پزشکی و همت عالی بازیکنان، با کسب ۶۵ امتیاز درخشان و طلایی به نورانیت و پاکی اشعه‌های خورشید فروزان به انتها رسید.

همچنین شاهد توجه خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای که خالصانه و شرافتمندانه، مطالب اثربخش و توسعه‌گرای خود را (فراسوی آپارتاید رسانه‌ای ورزشی حاکم بر بخش محدودی از رسانه‌های کشور) به همه فوتبال کشور، همه استان‌ها و همه باشگاه‌ها یا تیم‌ها بودیم و اینک مرا بر آن می‌دارد که صمیمانه به همگان سپاس بیکران خویش را تقدیم دارم.

همین طور بر خود لازم می‌دانم به کادر فنی و بازیکنان و مسئولین و هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران به جهت کسب مجدد عنوان قهرمانی تبریک بگویم.

ضمناً لازم است به بازیکنان و کادر فنی ۱۵ تیم حاضر در لیگ، به داوران زحمت‌کش و پاکباخته و مسئولین سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، مسئولین ورزشگاه‌های کشور، عوامل نیروی انتظامی، امنیتی و ادارات ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان‌ها که با بودنشان لیگ پرتحرکی را آفریدند سپاس گویم.

به ده‌ها مربی، مدیر و بازیکن سال‌های گذشته باشگاه سپاهان درود می‌فرستیم که نام ارزشمند سپاهان را با تلاش‌های خود به عنوان میراث فرهنگی و میراثی ارزشمند به جای نهادند.

امید که فصل آتی فوتبال را پررونق، با جاری شدن روح جوانمردی و پهلوانی و ارتقا علمی و سخت‌افرازی ابزار نظارت داوری مشاهده کنیم و در کنار تلاش تیم‌ها و باشگاه‌ها برای ارتقای فنی شاهد رفع نقاط ضعف در برگزاری و برنامه مسابقات بوده و فضای یکسویه و عادلانه‌تری را در توجه به چالش‌های انضباطی مشاهده کنیم.

به امید سرافرازی فوتبال ملی در عرصه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و اقتدار فوتبال باشگاهی در جام باشگاه‌های آسیا.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدرضا ساکت سپاهان خبر ویژه سپاهان محمدرضا ساکت کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم مدعی قهرمانی استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان موفق شدند به ترتیب شمس آذر، صنعت نفت و ملوان را شکست دهند تا همچنان رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد. هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و در دومین روز این هفته که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت خواهد بود تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند که علاقه مندان به فوتبال دو بازی حساس و مهم را تماشا می‌کنند.

جلال اکبری پیشکسوت فوتبال در رابطه با حساسیت دیدارهای باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت: نتایج مسابقات در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان از الان تیمی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و با توجه به پیروزی سپاهان برابر ملوان این تیم بار دیگر به جمع استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی اضافه شد. بازیکنان سپاهان برای حفظ روحیه خود نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از آخرین برد آنها برابر ملوان می‌گذشت، بالاخره در این مورد هم طلسم شکنی رخ داد.

پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های باکیفیت لیگ بوده اند

او درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم گفت: پرسپولیس و سپاهان از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده و در سال‌های اخیر هم همیشه با هم بر سر عنوان قهرمانی در رقابت بوده‌اند. نمی‌توان گفت که پرسپولیس چون میزبان است می‌تواند به راحتی این بازی را پیروز شود؛ کار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدوارم هواداران دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

اکبری افزود: سپاهان مُهره های خوبی را در این فصل جذب کرد اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت در دیدارهای حساس نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. اگر بازیکنان مصدوم سپاهان به دیدار با پرسپولیس برسند مطمئن باشید کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت. پرسپولیس با «اوسمار ویه‌را» نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به نسبت نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری است البته نباید جذب بازیکنان خوب در نیم فصل را بر عملکرد سرخ‌ها بی تأثیر دانست و بازیکنان سپاهان باید هوشمندانه رو در روی میزبان خود قرار گیرند.

استقلال نباید تراکتور را دست کم بگیرد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران خاطر نشان کرد: تراکتور در دو، سه هفته اخیر با حاشیه‌هایی مواجه بوده و سرمربی خود را از دست داده است و دو شکست برابر ذوب آهن و نساجی را هم تجربه کرده است. استقلالی‌ها شاید فکر کنند که بازی برابر تراکتور برای آنها با توجه به شرایطی که دارند راحت باشد اما این موضوع درست نیست. تراکتور در حضور هواداران خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد و مطمئناً برای جبران نتایج ضعیف خود وارد زمین خواهد شد. استقلال اگر بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند گام بسیار بلندی را برای قهرمانی بر خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: نمی‌توان نتیجه دیداری را پیش بینی کرد چون هر دو بازی بسیار مهم هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از تیم‌ها در هفته‌های پایانی شاهد باشیم و نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که حق تیمی ضایع نشود.

کد خبر 6086133

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم