Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات اشغالگرانه خود در شهر قدس اشغالی، معتراضان فلسطینی به این اقدامات در محله شیخ جراح را سرکوب کردند.



به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نظامیان صهیونیستی امروز شنبه با فلسطینیان در محله «الشیخ جراح» حمله کرده و مانع از راهپیمایی آن‌ها شدند.

شماری از فلسطینیان ساکن این محله قدیمی در قدس اشغالی در اعتراض به اقدامات صهیونیست‌ها در این محله دست به اعتراض زده و برخی نیز از بیرون این محله به منظور همبستگی با ساکنان الشیخ جراح عازم این محله شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نظامیان رژیم صهیونیستی، اما در ابتدای ورودی‌های این محله از ورود فلسطینیان به ویژه خبرنگاران به این محله که حدود سه ماه پیش برای این رژیم هزینه سنگینی داشت، می‌شوند.

سه ماه پیش تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای تخلیه و سپس تخریب منازل فلسطینیان در این محله به خیزش مردمی و پس از آن، به جنگ ۱۱ روزه ختم شد که طی آن چهار هزار راکت و موشک به شهر‌ها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شد و رژیم تل آویو مجبور شد از تخلیه این محله منصرف شود. با این حال محدودیت‌های امنیتی در این محله کماکان پا برجاست.

معترضان فلسطینی در راهپیماییی بعد از ظهر امروز خواهان برداشته شدن محدودیت‌ها در این محله و لغو کوچ اجباری ساکنان مسلمان الشیخ جراح شدند.

بر اساس گزارش شبکه خبری قدس فلسطین، نظامیان صهیونیست دو تن از جوانان شرکت کننده در راهپیمایی امروز را بازداشت کرده است.

تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از محله شیخ جراح حاکی از آن است که نظامیان صهیونیست، اقدام به ضرب و جرح فلسطینیان کرده و با ماشین‌های آب‌پاش تلاش دارند آن‌ها را متفرق کنند.

گفته می‌شود علاوه بر خبرنگاران، نظامیان صهیونیست از ورود کادر درمان به این محله خودداری می‌کنند.

در صورت تشدید حملات صهیونیست‌ها با توجه به اینکه گروه‌های مقاومت در غزه حملات به ساکنان شهر قدس اشغالی را خط قرمز خود دانسته اند، این احتمال دارد که این تشدید درگیری و حملات به نبرد دیگری بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی منجر شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسرائیل فلسطینیان شیخ الجراح نظامیان صهیونیست رژیم صهیونیستی الشیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست

به گزارش بامداد دوشنبه الجزیره، در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در منطقه کرم ابوسالم که با گذرگاه این منطقه که به همین نام است حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد، ارتش رژیم صهیونیستی این گذرگاه را به روی کمک‌های بشردوستانه به غزه بست.

پیش‌تر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله موشکی به پایگاه نظامیان این رژیم در کرم ابوسالم سه نظامی این رژیم کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام عصر یکشنبه اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم و محوطه آن در نوار غزه را با راکت‌های «رجوم» هدف قرار داده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دست کم ۱۱ نظامی صهیونیست در جریان این حمله گردان‌های القسام اذعان کردند. برخی از این رسانه‌ها نیز به کشته شدن چهار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله اعتراف کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • حمله رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح ۵ شهید برجای گذاشت
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند