Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  فاطمه رحمانی اظهار کرد: به جهت وضعیت ویژه و بحرانی کرونا در  مشهد، مجمع نمایندگان مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از رئیس جمهور درخواست کردند تا هرچه سریعتر تصمیمات جدی برای کنترل و پیشگیری از این بحران اتخاذ شود. 

متن این نامه به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری و رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا

با سلام و احترام؛

حسب گزارش‌های مکرر مسئولان محترم دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این شهر مقدس به لحاظ افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، در وضعیت بحرانی قرار گرفته و ضروری است ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات فوری برای جلوگیری از تشدید بحران اتخاذ نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش قابل توجهی از مبتلایان و جانباختگان اخیر مسافرانی هستند که از سایر نقاط کشور به مشهد مقدس سفر کرده‌اند.

بر این اساس، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال فوری و قاطع محدودیت سفر به مقصد مشهد یا از مبدأ این شهر و اعمال سایر محدودیت‌ها را ضروری اعلام کرده‌اند.

مراتب برای اطلاع و اقدام فوری به اطلاع رسید.

مجمع نمایندگان مردم شریف مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی

رونوشت: آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آقای رحمانی فضلی وزیر محترم کشور برای اطلاع و اقدام فوری

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • این شهر بحرانی‌ترین کانون فرونشست زمین در کشور
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا