Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@17:12:46 GMT

جاذبه‌های پارک ملی یلواستون

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۳۲۳۶

جاذبه‌های پارک ملی یلواستون

پارک ملی یلواستون واقع در ایالات متحده آمریکا دارای اکوسیستم‌های متنوعی است. در زیر منطقه آرام پارک مخزن عظیمی از گدازه‌های آتشفشانی قرار دارد. برچسب ها: یلواستون ایالت متحده آمریکا جاذبه گردشگری

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یلواستون ایالت متحده آمریکا جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید

یک مقام آمریکایی گفته است که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده این پیام را به نخست وزیر قطر داده است که اگر حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفت، آن‌ها را بیرون کنند. این موضوع می‌تواند نشان دهنده بی‌صبری واشنگتن برای برقراری آتش‌بس و آزادی گروگان‌های اسرائیلی از نوار غزه باشد.

به گزارش یورونیوز، روزنامه واشنگتن‌پست روز شنبه به نقل از یک مقام آمریکایی ناشناس گزارش داد که ایالات متحده به قطر گفته است که اگر حماس به عدم پذیرش پیشنهاد آتش‌بس با اسرائیل و رد پیشنهاد‌های معامله گروگان‌ها ادامه دهد، قطر باید رهبران حماس را از خاک خود اخراج کند.

به گفته این مقام، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده این پیام را در ماه آوریل به محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر قطر گفته است.

روزنامه تایمز اسرائیل نیز روز شنبه ۴ مه (۱۵ اردیبهشت) به نقل از یک منبع آگاه نوشت: قطر آماده پذیرش درخواست ایالات متحده برای اخراج رهبران حماس از دوحه است و پیش‌بینی می‌کند که این درخواست به زودی انجام شود.

به نظر می‌رسد که مذاکرات آتش‌بس بین حماس و اسرائیل در این روز‌ها به نقطه حساسی می‌رسد؛ ویلیام برنز، رئیس آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا (سازمان سیا) روز جمعه وارد قاهره شد و هیات حماس نیز قرار است اواخر روز شنبه برسد.

همه منتظر پاسخ حماس به آخرین پیشنهاد تبادل گروگان‌ها هستند، متن این پیشنهاد توسط میانجیگران مصری، قطری و آمریکایی تدوین شده و اسرائیل نیز آن را تایید کرده است.

ایالات متحده حماس را به دلیل امتناع از پذیرش پیشنهادات قبلی مقصر دانسته و می‌گوید حماس تنها مانع توافق آزادی ده‌ها گروگان اسرائیلی در ازای یک آتش‌بس فوری حداقل شش هفته‌ای است.

این منبع آگاه اشاره می‌کند که اگر گروه حماس آخرین پیشنهاد آتش‌بسی که مطرح شده را نپذیرد، ممکن است درخواست آمریکا از دوحه برای اخراج رهبران حماس مطرح شود.

یک مقام اسرائیلی می‌گوید انتظار نمی‌رود حماس این پیشنهاد را به طور کامل رد کند، بلکه با اصلاحات پیشنهادی خود بازخواهد گشت.

این منبع می‌گوید، اما با توجه به اینکه به نظر می‌رسد صبر واشنگتن رو به اتمام است، هر چیزی غیر از پاسخ مثبت به توافق روی میز ممکن است کافی باشد تا ایالات متحده را وادار کند تا رسما از قطر بخواهد رهبران حماس را از خاک خود اخراج کند.

روزنامه وال استریت ژورنال نیز به طور جداگانه‌ای روز جمعه گزارش داد که اسرائیل یک هفته به حماس فرصت داده تا توافق برای آزادی گروگان‌ها را بپذیرد در غیر این صورت حمله خود به رفح را آغاز خواهد کرد.

گزارش این روزنامه آمریکایی مشخص نمی‌کند که این ضرب الاجل چه زمانی به این گروه فلسطینی داده شده، اما به نقل از مقام‌های مصری نقل شده که حماس تا جمعه آینده فرصت خواهد داشت که با این توافق موافقت کند.

از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ماه‌هاست که تهدید می‌کند حمله به رفح را که آوارگان فلسطینی در آنجا پناه گرفته‌اند عملی خواهد کرد.

نخست وزیر اسرائیل در هفته‌های اخیر بار‌ها تکرار کرده که حمله زمینی این کشور به جنوبی‌ترین شهر در نوار غزه به زودی انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید
  • حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!