Web Analytics Made Easy - Statcounter

‎عضو هیئت مدیره و خزانه دار انجمن علمی اپیدمیولوژیست ایران گفت: بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (CDC)، موارد ابتلاء به سویه دلتای ویروس کرونا در این کشور به سرعت رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان مصطفوی در توئیتر خود نوشت:

"‏بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (CDC)، موارد ابتلاء به سویه دلتای ویروس کرونا در این کشور به سرعت رو به افزایش است و احتمالاً باعث ایجاد وضعیت «حاد» ابتلاء حتی در میان واکسینه شدگان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

کد خبر 511106

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اپیدمیولوژیست آمریکا ویروس دلتا کرونا دلتا کرونا توئیتر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا واکسن کرونا واکسن وضعیت حاد کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز در اغلب نقاط رشد ابر و افزایش سرعت باد تا بازه نسبتاً شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
بهمن محمدی مقدم گفت: همچنین این مدت در مناطق جنوب شرقی احتمال رخداد بارش‌هایی خفیف گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود، برای پنجشنبه و جمعه در همه نقاط جوی آرام و پایدار بر منطقه حاکم است.
محمدی مقدم افزود: روز شنبه با حاکمیت شرایط ناپایدار در ساعات بعدازظهر علاوه بر پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت باد در برخی نقاط استان این شرایط با بارش‌هایی به‌صورت خفیف و پراکنده و گاهی رعدوبرق همراه خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران