Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@16:08:58 GMT

قتل فجیع همسر به خاطر اعتیاد به فضای مجازی!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۳۸۴۸

قتل فجیع همسر به خاطر اعتیاد به فضای مجازی!

اعتیاد به فیس بوک و شبکه های اجتماعی مدتها بود که زندگی مان را مختل کرده بود ، من و فرزندانم دچار مشکلات روحی روانی شده بودیم تا اینکه تصمیم گرفتم به همه چیز پایان دهم.

به گزارش برنا؛ گذران بیش از اندازه وقت در شبکه های اجتماعی مدتهاست که علت اصلی دعوا و حتی جدایی زوج ها شده و عجیب نیست وقتی خبری هرچند تلخ در این رابطه منتشر می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه ترین خبر منتشر شده در این زمینه استفاده بیش از حد زن جوان از فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی جان او را گرفت.

"هاریوم" 35 ساله به اتهام قتل عمد همسرش "لوژمی" 32 ساله توسط پلیس بازداشت شد و در بازجویی ها جزئیات این قتل را فاش کرد.

شوهر قاتل در اعترافات خود گفت :سال 2006 ازدواج کردیم و همه چیز خوب پیش می رفت و در فاصله کوتاهی صاحب 2 فرزند شدیم و خوشی زندگی ما بیشتر شد اما بعد زا انکه برای همسرم گوشی موبایل هوشمند خریدم همه چیز تغییر کرد تا اینکه این اواخر مدتی بود که ساعتها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به خصوص فیس بوک وقت صرف می کرد و کم کم از توجه او به من و فرزندانمان کاسته شد تا اینکه در نهایت هیچ اهمیتی به ما نمی داد ، بعد از مدتی من دچار افسردگی شدم و این مسئله را پزشک مستقیما به همسرم هشدار داد اما باز هم هیچ تغییری در رفتار او ایجاد نشد ، به خوبی احساس می کردم که فرزندانم چقدر از این مسئله ناراحت هستند .

همسرم دیگر به تغذیه و درس آنها رسیدگی نمی کرد و همین مشکل ساز شده بود ، آخر شبها هم که مشغول چت های شبانه می شد و همین مرا بیشتر عذاب می داد و افکار منفی در من ایجاد می کد تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتم او را در خواب خفه کنم .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیس بوک شبکه های اجتماعی قتل ازدواج موبایل فضای مجازی افسردگی پزشک تغذیه اعتیاد فیس بوک قتل شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: دستگاه‌ها در تجهیز و راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ با شهرداری همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدسبحان حسنی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست سامان‌دهی معتادان متجاهر اظهار کرد: راه‌اندازی مرکز ماده (۱۶) یکی از ضروریات مهم استان، و یک کار ارزشمند برای کمک به جامعه است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتیاد معضل بزرگ اجتماعی است امید می‌رود با کمک به راه‌اندازی این مرکز به ترک اعتیاد معتادان متجاهر کمک کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ادامه داد: علاوه بر شهرداری ایلام به عنوان دستگاه بهره‌بردار، تمام دستگاه‌های زیرساختی باید همکاری لازم را برای جهت تکمیل خدمات زیرساختی مرکز ماده (۱۶) انجام دهند تا زودتر راه‌اندازی شود.

حسنی با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و تغذیه‌ای و استانداردهای لازم در مرکز ماده (۱۶)، افزود: در این مرکز علاوه بر نگهداری، درمان و بازتوانی معتادان متجاهر، باید با نگاه بلندمدت برای مهارت‌آموزی و شغل آنها نیز اقدام شود.

وی گفت: این مجموعه‌ای دارای آب و برق و شبکه فاضلاب است، برآورد اعتبار برای اجرای کارهای زیرساختی و تأمین تجهیزات این مرکز مشخص شود تا کمک‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش ایمنا، مرکز ماده (۱۶) استان ایلام به عنوان مرکز نگهداری، درمان و بازتوانی معتادان متجاهر طبق قانون مبارزه با مواد مخدر و در راستای سیاست دولت و تأکیدات رئیس جمهور راه‌اندازی می‌شود بنابراین در این نشست مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعتبار مورد نیاز برای تجهیز این مرکز را به شهرداری ایلام به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار، و شورای مبارزه با مواد مخدر استان و بهزیستی استان به عنوان دستگاه ناظر اختصاص دهد.

کد خبر 751553

دیگر خبرها

  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام؛ بستر شکل‌گیری جرایم اخلاقی
  • دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی عامل آسیب‌های اجتماعی نوظهور
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • قوانین جدید استفاده دانشجویان از شبکه‌های مجازی اعلام شد
  • ستاره سابق منچسترسیتی به خاطر بدهی نفقه دستگیر شد!
  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد