Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سردار بوکان گفت: مگر می‌شود بازیکنی که هیچ کاری نکرده را محروم کنند؟ چگونه بدون این‌که چیزی را ثابت کنند مرا محروم کردند؟ سروش سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حکم انضباطی و محرمیت او از فعالیت‌های فوتبالی اظهار کرد: من هیچ‌ کاری نکردم و هر کاری هم خواستند انجام دهند، نتوانستند اثبات کنند. صابر میرقربانی به خاطر کاری که در بوکان انجام داد، می‌خواست من را خراب کند که خراب هم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مگر می‌شود بازیکنی که هیچ کاری نکرده را محروم کنند؟ چگونه بدون این‌که ثابت کنند مرا محروم کردند؟ آن‌ هم به صورت مادام العمر. من از کمیته اخلاق شکایت خواهم کرد و قطعا پیگیری خواهم کرد. مگر می‌شود کسی که هیچ کاری نکرده بدون هیچ مدرکی وصله تبانی به او زده باشند و به این شکل حکم داده باشند؟ می‌خواهند صدای مردم بخوابد؟ نمی‌دانم دیگر چه بگویم.

به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی در خصوص تخلفات تبانی و شرط بندی در لیگ دسته دوم فوتبال رای خود را صادر کرد که طبق این رای سروش سعیدی به محرومیت مادام‌العمر از هر گونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سروش سعیدی سروش سعیدی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هیچ کاری نکرده مگر می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی

صحبت های وین رونی در مورد داروین نونیز و تمرینات مهاجمان را مشاهده می کنید.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • مرگ تلخ پزشک زن؛ او پلن خودکشی‌اش را گفت اما مسخره شد!
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!