Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@09:49:35 GMT

جدول قطعی برق تهران؛ یکشنبه 10 مردادماه 1400

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۴۱۹۰

جدول قطعی برق تهران؛ یکشنبه 10 مردادماه 1400

ه گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، امسال همزمان با گرم شدن هوا، مردم مناطق مختلف شاهد خاموشی بدون برنامه بودند؛ خاموشی‌هایی که مسئولان مهم‌ترین دلیل آن را رشد بی سابقه مصرف برق عنوان می‌کنند. در این میان چند هفته‌ای است که جداول خاموشی‌های شهر تهران توسط شرکت توانیر منتشر می‌شود، البته قطعی برق مختص تهران نیست و در شهرهایی همچون مشهد و کرج نیز این جداول منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه مردم انتظار دارند که هر سال تابستان، وضعیت در حوزه برق بهتر شود و با پدیده قطعی برق مواجه نشوند، اما امسال از همان اوایل بهار با هشدارهایی در خصوص احتمال خاموشی با توجه به روند افزایش مصرف برق مواجه شدند.

شرکت توانیر جداول قطعی برق شهر تهران را برای امروز (شنبه، ۹ مرداد) منتشر کرد که بر این اساس برخی مناطق با ۲ ساعت قطعی برق مواجه خواهند شد که به شرح زیر است:

جدول خاموشی‌های احتمالی برق شهر تهران از تاریخ  ۹ تا ۱۴ مردادماه

انتهای پیام/

کد خبر: 1105100 برچسب‌ها قطعی برق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قطعی برق قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران

قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد.

این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است. سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح، ساعت ۸ به طور منتشر می‌شود. سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲