Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سائول در آستانه نهایی کردن انتقال به لیگ جزیره

به گزارش میرر سائول ستاره اتلتیکو مادرید در آستانه انتقال به لیگ جزیره است و منچستریونایتد و لیورپول از جمله مشتریان اصلی این بازیکن هستند. نمایندگان او روز یکشنبه وارد انگلیس خواهند شد تا با یکی از این دو تیم قرارداد امضاء کنند.

من یونایتد تمایلی به بواتنگ ندارد

باشگاه منچستر یونایتد علاقه‌ای به خرید ژروم بواتنگ بازیکن فصل گذشته بایرن مونیخ ندارد. از سوی دیگر بواتنگ که اکنون بازیکن است به یکی از دو تیم هرتابرلین یا پی اس وی آیندهوون نخواهد پیوست.

پوگبا می‌رود، تریپیر می‌آید

منچستر یونایتد با خرید رافائل واران از رئال مادرید و جیدون سانچو از دورتموند سرمایه گذاری زیادی کرده است، اما آن‌ها هنوز هم به فکر تقویت تیم خود پیش از آغاز لیگ فصل جدید لیگ جزیره هستند و قصد خرید و فروش بازیکن را دارند.

پیشنهاد وسوسه کننده وستهام برای کورت زوما

باشگاه وستهام امیدوار است که برای جذب کورت زوما بازیکن چلسی بتواند تاتنهام و کریستال پالاس را کنار بزند. چلسی برای فروش این مدافع فرانسوی با سه تیم در حال مذاکره است و وستهام حاضر است برای تضمین خرید او پیشنهاد هنگفتی ارائه دهد.

تاتنهام به دنبال لائوتارو مارتینز

در صورتی که هری کین کاپیتان تیم تاتنهام این تیم را ترک کند دنیل لوی رئیس باشگاه علاقه‌مند است لائوتارو مارتینز مهاجم تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینترمیلان را جانشین او کند.

آرسنال نیز از دیگر مشتریان این بازیکن است، اما مارتینز به صراحت اعلام کرده است که تمایلی به پیوستن به آرسنال ندارد.

تدبیر جو هارت برای پیوستن به سلتیک

جو هارت سنگربان تیم تاتنهام مایل است به تیم سلتیک اسکاتلند بپیوندد. دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس برای اینکه این انتقال صورت بگیرد حاضر شده است از دستمزد خود کم کند.

رقابت چلسی با دورتموند و لورکوزن بر سر بازیکن ۱۷ ساله سنت اتین

لوکاس گورنا هافبک ۱۷ ساله تیم سنت اتین فرانسه مورد توجه تیم‌های چلسی، دورتموند و بایرلورکوزن قرار گرفته است، اما او ترجیح می‌دهد یک فصل دیگر در لوشامپیونه بماند.

خامس رودریگز بازگشت به رئال مادرید را منتفی دانست

خامس رودریگز تابستان سال گذشته مادرید را به مقصد اورتون ترک کرد. با بازگشت کارلو آنچلوتی به برنابئو شایعات از بازگشت احتمالی خامس به رئال خبر می‌دهند، اما این ستاره ۳۰ ساله کلمبیایی گفت، علاقه‌ای ندارد به مادرید بازگردد

قرارداد استیو بروس سال آینده به پایان نمی‌رسد

استیو بروس سرمربی تیم نیوکاسل گفت قراردادش با این تیم تابستان آینده به پایان نمی‌رسد.

بروس سال ۲۰۱۹ قراردادی سه ساله با نیوکاسل امضا کرد، اما او به خبرنگاران گفت سال‌های طولانی در این باشگاه خواهد ماند.

استقبال استون ویلا از پیشنهاد هنگفت من‌سیتی برای گریلیش

به گزارش اسکای اسپورت استون ویلا پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی منچسترسیتی برای ستاره ملی پوش خود را خواهد پذیرفت و به این ترتیب این بازیکن گران‌ترین انتقال لیگ جزیره خواهد شد. من سیتی پیشنهاد خود را روز جمعه ارائه کرد، اما ویلا هنوز پاسخی به آن نداده است.

تاتنهام در راه جذب رومرو ناکام ماند

امید‌های تاتنهام برای خرید کریستین رومرو ستاره آرژانتینی آتالانتا به پایان رسید.

جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار معروف اسکای اسپورت ادعا کرد که جدیدترین مذاکرات آتالانتا با تاتنهام خوب پیش نرفت و ممکن است متوقف شود، اما رومرو مصمم است که به این باشگاه لیگ برتری بپیوندد و باشگاه آتلانتا را تحت فشار قرار داده تا این قرارداد را نهایی کند.

گریزمان و کوتینیو در بارسا می‌مانند

به گزارش آ اس، آنتوان گریزمان و فیلیپ کوتینیو دو ستاره بارسلونا فصل آینده نیز در نیوکمپ خواهند ماند، زیرا رونالد کومان می‌گوید آن‌ها در برنامه‌های او جای خواهند داشت.

تابستان امسال اخبار و شایعات فراوانی درباره آینده این دو بازیکن مطرح شده بود و حتی از احتمال بازگشت گریزمان به اتلتیکو مادرید خبر داده بودند و از سوی دیگر بارسا علاقمند بود کوتینیو را به تیم دیگری منتقل کند.

آرسنال و اورتون به دنبال مهاجم تیم ملی آمریکا

متیو هوپ مهاجم تیم ملی آمریکا و باشگاه شالکه ۰۴ که در رقابت‌های گلد کاپ کونکاکاف درخشان ظاهر شد مورد توجه تیم‌های آرسنال و اورتون قرار گرفته است.

تلاش آرسنال برای تمدید قرارداد ژاکا

باشگاه آرسنال که گرانیت ژاکا بازیکن سوئیسی خود را در فهرست فروش قرار داده بود حالا در نظر دارد قرارداد جدیدی به این بازیکن پیشنهاد کند.

این در حالی است که رم برای خرید او پیشنهادی به آرسنال ارائه کرده است و تصور می‌شد که تابستان امسال این بازیکن ملی پوش امارات را ترک کند، اما بازی‌های درخشان او در یورو ۲۰۲۰ با تیم ملی سوئیس باعث شد نظر میکل آرتتا سرمربی آرسنال نسبت به او تغییر کند.

ساسولو ۲ بازیکن گرمیو را به خدمت گرفت

باشگاه ساسولو ماتیوس انریکه هافبک و "روان" مدافع تیم گرمیو را به خدمت گرفته است. انریکه بلافاصله راهی ساسولو خواهد شد، اما روان ماه ژانویه به این تیم ملحق می‌شود.

بیشتر بخوانید

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا ۵ شاه ماهی نقل و انتقالاتی اروپا در نقل و انتقالات تابستانی منچسترسیتی برای خرید کین سقف تعیین کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات فوتبال اروپا نقل و انتقالات تابستانی لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است

ستاره جوان توپچی‌ها می‌گوید وضعیت او از نظر جسمانی خیلی بهتر از چند سال قبل است.

طرفداری | بوکایو ساکا، وینگر جوان آرسنال، در مصاحبه‌ای کریستیانو رونالدو را "الگوی کامل" خود معرفی کرده است.

ساکا که در حال حاضر 22 سال سن دارد، در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان نسل خود قرار دارد. او تاکنون بیش از 200 بازی برای آرسنال انجام داده و 50 گل به ثمر رسانده است. ساکا همچنین 32 بار پیراهن تیم ملی انگلیس را بر تن کرده و به ندرت به دلیل مصدومیت بازی‌ها را از دست می‌دهد. میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها، به ساکا چالش تبدیل شدن به بازیکنی را داده که مانند کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا، بتواند به راحتی 60 تا 70 بازی در یک فصل انجام دهد. ساکا در مصاحبه با روزنامه میرر دراین‌باره گفت:

او [آرتتا] به من گفت که همه بازیکنان برتر این کار را انجام می‌دهند، بنابراین اگر می‌خواهم به آن سطح برسم، باید آماده باشم که این تعداد بازی را انجام دهم و سعی کنم در هر کدام از این بازی‌ها به تیمم کمک کنم تا پیروز شود.

ساکا در مورد کریستیانو رونالدو که در 39 سالگی هنوز در تیم النصر عربستان بازی می‌کند، افزود:

او نمونه کاملی از این موضوع بود. کریستیانو به ناگهان و پس از مدتی به یک گلزن قهار تبدیل شد و فکر می‌کنم او الهام‌بخش و الگوی من و بسیاری از بازیکنان است تا سعی کنند در مسیر او قدم بردارند. اما در عین حال، من فقط می‌خواهم خودم باشم و کاری را انجام دهم که برای بازی و پیروزی آرسنال لازم است.

ساکا سابقه مصدومیت‌های جزئی دارد که گاهی اوقات منجر به تعویض او می‌شود، اما این موضوع به دلیل فریب دادن مدافعان حریف برای تکل زدن است و او احساس می‌کند که در مقایسه با زمانی که برای اولین بار در شمال لندن بازی می‌کرد، از نظر جنگندگی قوی‌تر شده است. این وینگر تکنیکی اضافه کرد:

احساس می‌کنم از نظر جسمی خیلی قوی‌تر از چهار یا پنج سال پیش هستم. برای هر تکل، من تجربه بیشتری در این زمینه دارم که چه زمانی باید از روی یک تکل بپرم تا مانع از یک تکل سنگین شوم. بنابراین من علاوه بر قوی‌تر شدن از نظر جسمی، از نظر ذهنی نیز باهوش‌تر شده‌ام.

آرسنال و انگلیس امیدوارند که ساکا در هفته‌های آینده از مشکلات آمادگی جسمانی در امان بماند. توپچی‌ها که در حال رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر هستند، خود را برای بازی دربی با تاتنهام در روز یکشنبه آماده می‌کنند در حالی که سه‌شیرها برای حضور در یورو 2024 آماده می‌شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی