Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:44:11 GMT

زنده از سالن کشتی توکیو؛ استارت پرامیدها

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۴۲۶۴

زنده از سالن کشتی توکیو؛ استارت پرامیدها

در روز دهم المپیک توکیو، دو فرنگی کار پرامید ایرانی مقابل رقبای خود به روی تشک رفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که 10 روز از المپیک توکیو می گذرد، کاروان ایران همچنان با همان تک مدال طلای جواد فروغی که در روز نخست توزیع مدال ها به دست آورده، در جدول ها قرار دارد. با شروع مسابقات کشتی از امروز همه منتظر استارتی دوباره برای کاروان ایران هستند؛ اگرچه امروز در رقابت های کشتی فرنگی هم مدالی توزیع نمی شود و مسابقات در دو وزن 60 و 130 کیلوگرم تا مراحل پایانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


استارت 6 امتیازی سنگین وزن ایرانی


7:04: امین میرزازاده، فرنگی کار جوان ایرانی در وزن 130 کیلوگرم با قرعه به مراتب سخت تری مواجه شده است. او در دور اول با مین سئوک کیم از کره جنوبی کشتی گرفت و توانست در همان ابتدای کشتی با حملات پیاپی خود از حریف اخطار بگیرد و در خاک هم دو بارانداز را به زیبایی اجرا کند. میرزازاده در ادامه کشتی هم با اداره حریف خود یک امتیاز گرفت و در نهایت 6 بر صفر برنده شد. حالا میرزازاده در دور دوم به مصاف میهاین لوپز از کوبا، قهرمان افسانه ای کشتی جهان و المپیک می رود. 

 


شکست نزدیک و تلخ نجاتی در گام اول


7:09: علیرضا نجاتی که تصور می شد بتواند به راحتی در دور نخست از سد آرمن ملکیان از ارمنستان بگذرد، کشتی را خوب آغاز کرد و توانست از رقیبش اخطار بگیرد. نجاتی در خاک سعی در اجرای سالتوبارانداز داشت، اما فقط یک امتیاز گرفت. در وقت دوم ورق برگشت و کشتی گیر ارمنستانی توانست امتیازاتی را روی اشتباهات نجاتی از او بگیرد. وقتی کشتی 5 بر 2 شده بود، نجاتی در لحظات پایانی حریفش را خاک کرد و بازهم سعی در اجرای سالتو بارانداز داشت که این بار نیز فقط یک امتیاز از سوی داوران دریافت کرد. نجاتی در نهایت کشتی را 5 بر 5 کرد، اما به خاطر امتیازات درشت تر رقیب شکست را پذیرا شد. حالا او باید در انتظار بنشیند تا شاید رقیبش به فینال برسد و نجاتی به شانس مجدد برود.

کشتی المپیک 2020 توکیو فرنگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی المپیک 2020 توکیو فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استانداردها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سالها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

انتهای پیام

کد خبر: 1229491 برچسب‌ها کشتی آزاد

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد