Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@14:30:09 GMT

برتری یک طرف والیبال لهستان مقابل کانادا

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۴۲۷۵

برتری یک طرف والیبال لهستان مقابل کانادا

لهستان با برتری مقابل کانادا صدرنشینی خود را در گروه A مسابقات المپیک تثبیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های والیبال المپیک، در اولین بازی صبح امروز در گروه A، دو تیم کانادا و لهستان که در گروه ایران حضور دارند، به مصاف هم رفتند که در این دیدار یک‌طرفه تیم پرقدرت لهستان موفق شد در سه سِت پیاپی با نتایج (25 بر 15، 25 بر 21، 25 بر 16) طی زمان 1 ساعت و 15 دقیقه کانادا را از پیش رو بردارد تا با 14 امتیاز صدرنشین بلامنازع این گروه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ازآنجاکه این دو تیم در گروه تیم ملی والیبال ایران حضور دارند، نتیجه این دیدار هم برای ما از جهاتی می‌توانست حائز اهمیت باشد، که حالا با احتساب پیروزی لهستان، تیم ملی ایران می‌تواند در صورت غلبه بر ژاپن در جایگاه چهارم قرار گیرد و از گروه صعود کند تا به مصاف تیم اول گروه B برود که هنوز آن تیم مشخص نیست.

 

 در حال حاضر طبق جدول رده‌بندی گروه A، کشور ژاپن میزبان این رقابت‌ها از 4 دیدار 7 امتیازی است و در رده 4 قرار دارد و تیم ملی ایران با همین تعداد بازی و 7 امتیاز در رده 5 است که بعدازظهر امروز مصاف این دو تیم آسیایی که بارها مقابل هم به میدان رفتند می‌تواند از جهاتی یک فینال باشد.

 

 

والیبال المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس

به گزارش جماران؛ تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

 

دیگر خبرها

  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!