Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: توسعه گازرسانی در استان کردستان به گام های پایانی نزدیک می‌شود و یکی از استان‌های سخت‌گذر، دارای مراتع، کوهپایه‌ها رودخانه‌های خروشان، مسیرهای سنگلاخی و شیب‌دار و مهم‌تر از همه، استانی که حدود 220 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد به یکی از استان‌های سبز کشور تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عملکرد شرکت گاز کردستان را بسیار فراتر از تعهدات آن ذکر کرد و افزود: به موازات گسترش روزافزون واحدهای صنعتی در این استان، گازرسانی نیز روندی شتابان داشته و سبب تقویت و رونق فعالیت‌های تجاری در این خطه شده است.

فعله‌گری تصریح کرد: شرکت گاز استان کردستان در زمینه عمل به تعهدات، کارنامه‌ای درخشان داشته و در زمینه مسؤولیت‌های اجتماعی نیز از برترین دستگاه‌های اجرایی استان به شمار می‌آید به گونه‌ای که برای انگیزه‌بخشی به کارکنان خود، طرح طبقه‌بندی مشاغل را اجرایی کرده است و در حال حاضر رویکردهای کیفی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و می‌کوشد با طراحی مجدد شبکه گاز استان کردستان، کیفیت خدمت‌رسانی به مشترکان را ارتقا دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه ضریب‌نفوذ گاز در شهرهای این استان 100 است، گفت: عملیات گازرسانی به شهرهای استان کردستان به پایان رسیده و نواحی باقی‌مانده که از آنها با عنوان حفره‌های خالی یاد می‌شود، بافت‌های مسکونی یا تجاری تازه‌ساخت هستند که به تازگی در حاشیه شهرها شکل گرفته‌اند و با تکمیل پروژه‌های در دست اجرا، این اقشار نیز در آینده نزدیک به شبکه گاز متصل می‌شوند.

به گفته فعله‌گری، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی به 96 درصد رسیده است که با اتمام گازرسانی به 145 روستا تا دهه فجر سال جاری، این عدد به 98 درصد افزایش خواهد یافت.

وی اذعان کرد: شرکت گاز کردستان در نظر دارد در نیمه دوم سال جاری عملیات گازرسانی به همه روستاهای بالای 20 خانوار در استان کردستان را به اتمام برساند که با تحقق این مهم، نام کردستان به عنوان یکی از استان‌های سبز پیشرو در کشور مطرح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان یادآور شد: در حال حاضر ۶ شهر استان کردستان بعنوان شهر سبز معرفی شده است که می‌توان به شهرستان مرزی بانه با ضریب نفوذ بیش از 95 درصد، دهگلان با ضریب نفوذ 100 درصد، دیواندره با ضریب نفوذ بیش از 95 درصد،  قروه با ضریب نفوذ 100 درصد، کامیاران با ضریب نفوذ 98 درصد و سروآباد با ضریب نفوذ 98 درصد اشاره کرد.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان روستا گاز سنندج گاز استان کردستان ضریب نفوذ شرکت گاز 98 درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آب شرب ۹۰درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان وصل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی اظهار کرد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی افزود: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تأمین شده است.

کد خبر 748016

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند