Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی زینی وند شامگاه شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: موضوعات در حوزه دانش بنیان با جدیت بیشتری پیگری شود زیرا این حوزه بخش مهمی است که در این خصوص برنامه ها در ۱۲ محور باید به سمت عملیاتی شدن پیش برود و هدف گذاری خوبی در این زمینه شده است.

وی عنوان کرد: رتبه اقتصاد دانش بنیان استان کرمان ۱۸ بوده که از لحاظ کمی، اندکی جایگاه استان بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینی وند افزود: توقع داریم موانع احداث پروژه و مشکل مجوزهای برنامه اقتصاد دانش بنیان پارک علم و فناوری رفع شود و کارها در حد امکان در استان انجام گیرد؛ مدیران استان ارائه مجوزها و پیگیری اجرای پروژه ها را به تصمیم‌گیری های پیچیده در تهران نفرستند و در این خصوص مدیران استان تاجای ممکن خودشان کارها را انجام دهند و ریسک کنند.

استاندار کرمان گلایه کرد: در مورد برخی پروژه ها که سرمایه گذار نیز پای کار آمده باوجود آنکه استاندار نیز دستور مستقیم را صادر کرده، کارها بخوبی پیش نمی رود که لازم است طی چندروز آینده با گذاشتن جلسه، مشکلات برطرف شود.

موانع را بردارید

استاندار کرمان در مجموع پیگیری دستگاه ها و روند فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان را رضایت بخش خواند و گفت: در برخی پروژه ها موانع قانونی وجود دارد و هرجا مدیران دستگاه شخصا پیگیر شده اند کار به صورت روان پیش می رود.

وی با اشاره به درصد پیشرفت طرح های اولویت‌دار استان کرمان و پیگیری دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: اگر کاری متوقف است باید در جلسات اقتصاد مقاومتی مطرح شود، ضمن اینکه در ثبت پروژه ها نیز راستی آزمایی ضروری است.

زینی وند خاطرنشان کرد: مدیران با شیوه های مختلف می‌توانند پروژه هایی که بودجه ندارند را هم پیش ببرند و نباید این طرح ها متوقف بمانند.

استاندار کرمان بیان داشت: پیشرفت فیزیکی طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان در یک ماه آینده باید سرعت یابد ضمن اینکه این پروژه‌ها طی ۶ ماه دوم امسال هم باید با سرعت بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین باید کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید ناظر بر پروژه‌های استان کرمان شکل گیرد که در این زمینه دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان به‌ریز مسائل را دنبال می‌کند.

به گزارش ایرنا روند اجرای پروژه های مختلف استان کرمان در قالب فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی، پیشرفت اجرایی آنها و موانع پیش رو برای ادامه کار آنها در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

براساس اعلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، ۶۴۳ پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی استان کرمان به تصویب رسیده که پیش‌بینی شده در این حوزه ۱۱ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان طی سال جاری سرمایه گذاری محقق خواهد شد؛ همچنین تا پایان تیرماه امسال سه هزار و ۵۵۱ میلیارد تومان اعتبار این بخش جذب شده است.

برچسب‌ها کرمان جهش تولید علی زینی وند اقتصاد مقاومتی استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان جهش تولید علی زینی وند کرمان جهش تولید علی زینی وند اقتصاد مقاومتی استانداری کرمان اقتصاد مقاومتی استان کرمان استاندار کرمان زینی وند پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار هشترود در بازدید از این کارخانه به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: این نشان ملی به خاطر فعالیت‌های کارخانه بر اساس سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شده و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

فرید قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.
وی گفت: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (صلی الله علیه و آله) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود