Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز یزدان پناه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:در هشت سال گذشته اقدامات مناسبی در زمینه زیرساخت های بهداشتی، در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است. 

وی بیان کرد: تا قبل از سال ۹۲ در کهگیلویه و بویراحمد ۸۵۶ تخت بیمارستانی وجود داشت که در حال حاضر به یک هزارو ۵۳۰ تخت رسیده است.

یزدان پناه ابراز کرد: بیش از چهار هزار میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی از سال ۹۲ تاکنون در استان خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا قبل از سال ۹۲ در استان هشت بیمارستان وجود داشت که در حال حاضر به ۱۲ بیمارستان رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه در سال ۹۲ افزون بر ۳ دستگاه سی تی اسکن و یک دستگاه ام آر آی در استان وجود داشت گفت: هم اکنون هفت دستگاه سی تی اسکن و و چهار دستگاه ام آر آی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. 

یزدان پناه بیان کرد: ۲۴ طرح بهداشت و درمان در شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار بیش از سه هزارو ۶۳۰ میلیارد ریال چند روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید. 

وی تصریح کرد: این طرح ها شامل مرکز ناباروری شهید جلیل یاسوج، کلینیک دهدشت، بیمارستان نرگسی گچساران است. 

یزدان پناه ادامه داد: مرکز ناباروری یاسوج با ۷۰۰ متر مربع زیر بنا و اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال یکی از بزرگترین مراکز خدمات تخصصی و فوق تخصصی در جنوب کشور است.

وی ابراز کرد: مرکز جراحی قلب و عروق، آنژیوگرافی در شهر یاسوج تا پایان هفته جاری با اعتباری بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال راه اندازی خواهد شد. 

یزدان پناه با بیان اینکه این مرکز درمانی پس از خرید تجهیزات در سال ۹۳  راه اندازی و  پس از ۲ سال به دلایل مشکلاتی تعطیل شد گفت: این واحد درمانی تا پایان هفته جاری با انجام اولین جراحی عروق و آنژیوگرافی راه اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: برای این مرکز درمانی حواله سی تی آنژیوگرافی ۲۵۶ اسلایس گرفته شده است.


 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد تخت حسن روحانی کارآمدی دولت بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تخت حسن روحانی کهگیلویه و بویراحمد تخت حسن روحانی کارآمدی دولت بهداشت و سلامت کهگیلویه و بویراحمد میلیارد ریال یزدان پناه سال ۹۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج