Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@12:59:47 GMT

عروسک‌های این دختر مانع ازدواجش شدند!+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۴۶۳۱

عروسک‌های این دختر مانع ازدواجش شدند!+ عکس

دختری که به خاطر عروسک کیتی نمی تواند ازدواج کند و یافتن مرد رویاهایش برایش سخت شده است و هیچ مردی نیز حاضر به ازدواج با وی نیست.

به گزارش برنا؛ ناتاشا گلدورث دختری زیبا است که دوست دارد مرد رویاهایش را بیابد ولی یافتن این مرد سخت است چرا که وی در آپارتمانی زندگی میکند که پرشده از مجموعه وسایلی با زمینه عروسک مشهور “Hello Kitty” که به هیچ قیمتی حاضر به جدا شدن از آنها نیست، بخاطر همین شرایط ازدواج برایش خیلی دشوار شده است و با اینکه خواستگاران زیادی دارد اما هیچ مردی حاضر به ازدواج با او نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناتاشا 29 سال دارد و مربی پروش اسب است و از سن نوجوانی بسیار به این شخصیت کارتونی علاقه داشت و بیش از 15 سال را صرف جمع آوری 10،000 آیتم با موضوع این عروسک کرد که ارزش آنها بیش از 50،000 پوند برآورد می شود.

همه اتاق های آپارتمان او پوشیده از انواع اکسسوری های کیتی از جمله جواهرات، مبلمان، لباس، پرده و 4000 نوع اسباب بازی نرم است.

“قلمرو پادشاهی عروسک کیتی” در زندگی او باعث شده که وی نتواند مرد مورد علاقه اش را بیابد. او می گوید:”در گذشته مردانی وارد زندگی من شدند و سعی کردند که من از این علاقه ام دست بردارم ولی من از آنها جدا نشدم، چرا که این بخشی از وجود من است و آن را برای هیچ کس تغییر نمی دهم.”

ناتاشا ادامه داد:”یکی از نامزدهایم سعی کرد به من بگوید که لباس های کیتی را نپوشم و باید لباسی بزرگسالانه بپوشم تا انقدر بچه گانه به نظر نرسم و یا دیگری از من خواست کلکسیون کیتی را بفروشم و من مجبور شدم به آنها بگویم که اگر مردی من را با قلمرو کیتی قبول ندارد ، من هم علاقه ای به او ندارم.”

 علاقه ناتاشا از وقتی شروع شد که در سال 2000 یکی از دوستان ژاپنی مدرسه اش یک دفتر با عکس کیتی به او هدیه داد. پس از آن او شروع به خرید اقلام بزرگتری با زمینه این عروسک کرد و در سال 2004 و در سن 19 سالگی به یک آپارتمان یک خوابه نقل مکان کرده و آن جا را پر از اقلام متعدد از این عروسک کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عروسک ازدواج اسباب بازی مدرسه ازدواج دختر عروسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی سودجو و کشف ۶۸ سکه با قدمت تاریخی مربوط به دوره اشکانی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

آراوند با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 747273

دیگر خبرها

  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • سیل مانع حضور داوطلبان کنکور در جلسه امتحان شد
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد