Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: فکر نمی‌کردم لوپس کوبایی به کشتی برگردد، اما خیلی خوب برگشت و احتمالاً فینالیست هم خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از توکیو، محمد بنا پس از شکست علیرضا نجاتی و امین میرزازاده در نخستین روز رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2020 توکیو  اظهار داشت: آغاز رقابت‌ها برای ما خوب نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاً فکر نمی‌کردم لوپس به کشتی برگردد، اما  خیلی خوب برگشت و به احتمال قوی  فینالیست هم خواهد شد. به نظرم  رقابت با رضا کایالپ راحت‌تر از این غول بی‌شاخ و دم باشد.

وی در مورد انتظاراتی که از  علیرضا نجاتی برای پیروزی در وزن 60 کیلوگرم می‌رفت، گفت: طبیعتاً ما هم انتظار داشتیم. نجاتی امروز وزن کم کرد، پس از آن با دکتر امیر ساسان و مربیان صحبت کردیم. او یک مقدار هم بد غذاست و هر چیزی نمی‌تواند بخورد و به همین دلیل بدنش دچار به هم ریختگی شد. ان‌شاءالله فردا نتایج بهتری بگیریم. امروز که شرمنده مردم شدیم.

مروری بر خاطرات قهرمان المپیک سیدنی؛ از آمدن حبیبی روی تشک تا باخت چهره شاخص تیم/ دبیر: قبل از المپیک زیاد چربی و لبنیات خورده بودم!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک المپیک 2020 توکیو کشتی کشتی المپیک 2020 توکیو محمد بنا المپیک المپیک 2020 توکیو کشتی کشتی المپیک 2020 توکیو محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!

پادشاه؛ لقبی که فدراسیون جهانی کشتی به حسن یزدانی داده است.

طرفداری | امسال شاهد رقابت حسن یزدانی و دیوید تیلور نیستیم.

چند سالی است که فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد مشخص است و شاهد رقابت حسن یزدانی و دیوید تیلور هستیم. بسیاری تصور می‌کردند در المپیک 2024 هم این اتفاق تکرار می‌شود اما آرون بروکس با شکست دیوید تیلور، باعث شد مجیک‌من به المپیک نرسد.

حسن یزدانی در جدیدترین گفتگو خود گفت:

دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی‌گیرانی مثل‌ تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می‌شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود