Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد جواد تشکری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: با ابلاغ اینکه هرگونه خرید خارج از شبکه به منزله احتکار محسوب شده، و با دلالان برخورد قضایی می‌شود، این ۳ خریدار، گندم‌های انبار شده را زیر قیمت خرید به سیلو‌ها تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

شناسایی ۳ محموله ۵۳ تنی گندم

او با بیان اینکه امسال با اقدامات انجام شده فعالیت دلالان ۸۰ درصد کاهش یافته افزود: امسال جابجایی گندم بین استان‌ها ممنوع است و خروج گندم مبادی ورودی و خروجی محور‌های اصلی استان امکان پذیر نیست.

او اشاره به اینکه بر اثر خشکسالی ۷۵ درصد از اراضی دیم و ۱۰ درصد از اراضی آبی کاملا از بین رفت، گفت: میانگین برداشت گندم در ۱۵ درصد باقی مانده اراضی دیم ۷۰۰ کیلو و آبی هم به کمتر از ۳ تُن کاهش یافت.

تشکری همچنین اضافه کرد: به دلیل کاهش تولید و افزایش قیمت نهاده‌های دامی کشاورزان گندم را برای دام‌ها و یا بعضا افزایش در بازار آزاد در انبار‌ها نگهداشته و به سیلو‌ها تحویل ندادند.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گندم قاچاق جهاد کشاورزی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دولت سیزدهم برای حمایت از گندمکاران در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است که نسبت به عملکرد بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال