Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:06:41 GMT

مرکز واکسیناسیون معلمان در ناحیه دو سنندج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۳۱۳

مرکز واکسیناسیون معلمان در ناحیه دو سنندج افتتاح شد

ایسنا/کردستان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان مرکز واکسیناسیون معلمان ناحیه دو سنندج افتتاح و تزریق واکسن در این مراکز اختصاصی استان آغاز شد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان امروز (۱۰ مرداد) در این مراسم با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا و گذشت ۱۹ ماه، بخش عمده آموزش دانش آموزان به صورت غیر حضوری و مجازی انجام و روند آموزش تعطیل نشده است، گفت: با توجه به تاکیدات صورت گرفته و سناریوهای پیش بینی شده، آموزش حضوری و بازگشایی مدارس، اولویت ستاد کرونای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشید قربانی اظهار کرد: بر همین اساس واکسیناسیون فرهنگیان در اولویت ستاد کرونای قرار گرفت و مقرر است تا پایان شهریور ماه کلیه فرهنگیان در بخش های مختلف، دو مرحله واکسن را دریافت نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان هم چنین با اشاره به طی شدن مراحل علمی و بالینی واکسن های تولید شده در سطح جهان و ارتقاء سطح ایمنی بدن با تزریق واکسن، از کلیه فرهنگیان استان خواست در این برنامه شرکت و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند .

وی با بیان اینکه نتایج گزارشات مختلف نشان می دهد، افرادی که واکسن کرونا را تزریق نمایند در صورت ابتلا دچار سختی نخواهند شد و تزریق واکسن اطمینان بالایی دارد، اظهار کرد: به گفته متخصصان، بعد از تزریق واکسن،  رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری، استفاده از ماسک و شستن دست ها هم چنان مورد تاکید است.

قربانی با بیان اینکه تعداد ۱۶ مرکز تخصصی واکسیناسیون معلمان در استان پیش بینی شده است و تعداد ۲۶ هزار و ۵۷۸ نفر در بخش های آموزشی، اداری، رانندگان سرویس های دانش آموزی در نوبت تزریق واکسن هستند، عنوان کرد: مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق، واکسیناسیون فرهنگیان انجام می شود، لذا از همکاران درخواست می شود براساس زمان‌بندی مدرسه ای در مراکز حضور یابند.

هم چنین در ادامه این مراسم، افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان نیز گفت: با هماهنگی صورت گرفته در سطح کشور و با همکاری وزارت آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمینه واکسیناسیون فرهنگیان فراهم و به صورت رسمی این طرح آغاز شده است.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته در سطح استان نیز زمینه واکسیناسیون فرهنگیان فراهم و طی جلسات هماهنگی برگزار شده با دانشگاه علوم پزشکی استان، تعداد ۱۶ مرکز در شهرستان‌ها و مناطق به صورت تجمیعی تعیین، تجهیز و آماده سازی و امروز به صورت همزمان فعالیت مراکز در سطح استان آغاز شده است.

خوش گوار با بیان اینکه واکسیناسیون معلمان از امروز آغاز و تا ۲۵ مرداد ماه جاری کلیه مشمولین مرحله اول واکسن را دریافت خواهند کرد، گفت: حضور فرهنگیان در این مراکز به صورت نوبت بندی، مدرسه ای می باشد و معلمان و بخش آموزشی مدارس در اولویت اول قرار داشته و در ادامه کارکنان بخش اداری و ستادی نیز واکسن دریافت خواهند کرد تا ان شاء الله در مهر ماه ۱۴۰۰ شاهد بازگشایی مدارس باشیم.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: در کنار تزریق واکسن، همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری مورد تاکید است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واکسیناسیون فرهنگیان آموزش و پرورش کردستان واکسیناسیون معلمان تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار آینده نظام هستند

ایسنا/گیلان فرماندار رشت با تأکید بر اینکه معلمان در تراز انقلاب پرورش دهنده و تربیت کننده جامعه انقلابی هستند، گفت: معلمان یکی از مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش بوده و معمار آینده نظام هستند.

کیا عاشوری امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت، شورای آموزش و پرورش را از مهمترین جلسات عنوان کرد و حضور اعضا را الزامی دانست و گفت: استمرار جلسات شورای آموزش و پرورش منجر به شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با گرامیداشت هفته معلم و بزرگداشت شهادت استاد مطهری، افزود: معلمان یکی از مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش بوده و معمار آینده نظام هستند و نسل امروز محصول تعلیم و تربیت معلمان و جامعه فرهنگیان است.

عاشوری با تأکید بر اینکه معلمان در تراز انقلاب پرورش دهنده و تربیت کننده جامعه انقلابی هستند، گفت: حل مشکلات کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد و دانش‌آموزان آینده سازان جامعه هستند که رفع نیازهای جامعه دانش‌آموزی باعث ارتقای سواد آموزشی جامعه می‌شود.

عاشوری با اشاره به شکاف بین نسل امروز و دیروز، تصریح کرد: بسیار فاصله بین نسلی از لحاظ اندیشه، تفکرات و باورهای اعتقادی وجود دارد که خلأها باید با آموزش پر شود.

وی با تاکید بر به روزرسانی آموزشی معلمان و جامعه فرهنگیان گفت: آموزش باید محور کار معلمان و فرهنگیان جهت ارتقای سطح آموزشی و پرورشی قرار گیرد؛ معلمان باید شکاف بین نسل‌ها را پر کنند.

فرماندار رشت با اشاره به جنگ رسانه‌ای موجود و فضای مجازی و ایجاد شبهات در بین دانش‌آموزان بیان کرد: فرهنگیان با علم روز و دانش به شبهات دانش‌آموزان پاسخ منطقی و مستدل دهند.

عاشوری با اشاره به فرارسیدن فصل امتحانات افزود: بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان رشت در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم برای امتحانات نهایی آماده می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • معلمان معمار آینده نظام هستند