Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:04:13 GMT

مشارکت ۲۰۰ همدانی در طرح بنای نور

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۴۱۸

مشارکت ۲۰۰ همدانی در طرح بنای نور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی بادامی، رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان با اشاره به اجرای طرح بنای نورگفت: این طرح در جهت تسهیل در مشارکت عمومی برای بازسازی عتبات عالیات به‌عنوان یک طرح مشارکتی بین بانک قرض‌الحسنه رسالت و ستاد عتبات عالیات برای جمع‌آوری نذورات مردمی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این طرح متقاضیان می‌توانند با انتخاب یک تا چهار میلیون تومان در جهت بازسازی عتبات عالیات شرکت کنند به‌طوری که در بانک رسالت به‌صورت ماهیانه ۱۷ هزار تومان قسط آن را پرداخت کنند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۰ همدانی در این طرح مشارکت داشته‌اند، افزود: طرح بنای نور طرحی مشارکتی است که متقاضیان با شرکت در این طرح می‌توانند در ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم، ساخت صحن حضرت فاطمه(س) و ترفیع گنبد امام حسین(ع) با پرداخت اقساط کم مشارکت کنند.

بادامی با اشاره به اینکه طرح بنای نور از سال گذشته در استان همدان آغاز شده است، افزود: علاوه بر این شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۹۴۶۷۱ به نام ستاد عتبات عالیات در سراسر کشور آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای بازسازی عتبات است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات عالیات نذورات مردمی ستاد عتبات عالیات طرح بنای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا